خبرهای داغ:
آیت الله علما:

کارگزاران حج سعادت بزرگی دارند

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: کارگزاران حج علاوه بر سعادت زیارت خانه خدا سعادت بزرگتری دارند و آن خدمت به حجاج است.
کد خبر: ۹۰۳۶۰۸۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در نشست با مدیر کل حج و زیارت و سرکاروان های برتر حج استان اظهار داشت: زائران خانه خدا را معمولا افرادی تشکیل می دهند که از سن بالایی برخوردارند و عمری برای رسیدن به خانه خدا آرزومند بوده اند و خدمت به چنین افرادی که با نیت عبادت و بندگی خدا راهی این سفر می شووند ثواب بزرگی نزد خداوند دارند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: سفر حج سفری بسیار شیرین و پر اهمیت در زندگی افرادی است که نصیبشان می شود و باید در این سفر نهایت بهره را از عبادت و بندگی خداوند ببرند.

 

حامد دارابی هم در این دیدار اظهار داشت: امسال یک هزار و ۱۳۰ نفر در قالب ۸ کاروان متشکل از ۵ کاروان شیعه و ۳ کاروان اهل تسنن از استان کرمانشاه عازم سفر پر خیر و برکت حج خواهند شد.

 

مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه افزود: میاگین سنی حجاج امسال ۵۶ سال می باشد و ۴۰ سرکاروان طی قرعه از بین ۳۰۰ نفر مدیریت این کاروان ها را به عهده دارند و آموزش ها و دستورات لازم را برای خدمت رسانی و رفاه حال حجاج دریافت کرده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار