خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل ذهاب با بیان اینکه دشمن برای گسترش بی حجابی در ایران تلاش می کند ،گفت: زنان و دختران مسلمان، پاکدامنی، عفت و حجاب را از زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) بیاموزند.
کد خبر: ۹۰۳۶۰۹۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب درحاشیه گردهمایی بانوان بسیجی سرپل ذهاب همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) که در جوار حرم احمد ابن اسحاق(ره) برگزارشد، ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختراظهار داشت: کسانی که حجاب کامل دارند به نوعی پاسدارهستند و درتمام ادیان الهی توجه خاصی به این امرشده است و انبیاء الهی نیز حجاب را یک اصل می دانستند.

 

وی افزود: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دارای شخصیتی رفیع و والا مقام میباشد به طوری كه ائمه طاهرین (ع) از این بانو، با جلالت و تكریم یاد كردهاند.

 

امام جمعه شهرستان با بیان اینکه حجاب محدودیت نیست و به نوع خود زیباست ، تصریح کرد: دشمن تلاش می کند تا با شبکه های ماهواره ای و تبلیغ لباس های مناسب زمینه بدحجابی را در جامعه اسلامی ایران تروجی دهد و لذا باید خیلی توجه داشتیم باشیم و از شخصیت های دین مبین اسلام امثال حضرت معصومه(س)حضرت زینب(س) و حضرت فاطمه(س) نیز الگوگیری کنیم.

 

 

ارسال نظرات