خبرهای داغ:

برگزاری نمایشگاه عفاف وحجاب باهمت خواهران بسیجی هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت:درراستای ترویج فرهنگ عفاف وحجاب و گرامیداشت دهه کرامت باهمت خواهران بسیجی شهرستان نمایشگاه عفاف وحجاب و عصر انتظار باتعداد بیش از ۵۰۰نوع محصولات فرهنگی مذهبی با تخفیف ۲۰درصد در مدرسه سمیه (س)آموزش و پرورش هندیجان به مدت یک روز برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۳۶۱۲۹
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

سرهنگ دوم پاسدار مرتضی عجم دشتی نژاد در شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: نمایشگاه محصولات فرهنگی مذهبی عفاف وحجاب شامل قرآن،احکام شرعی ،تسبیح،مهر و سجاده ،جوراب ،کتاب احادیث اهل بیت(ع)،چادر با تخفیف ۲۰درصد در معرض عموم مردم به مدت یک روز قرار داده شد.

وی افزود:چادر عفاف و حجاب با موضوع پاسخگویی به شبهات و احکام دینی اسلامی با همکاری حوزه علمیه خواهران همراه با استقبال پرشور خواهران بسیجی درهندیجان برگزار شد که مورد توجه بنا به اهمیت وارزش موضوع قرار گرفته شد.

 

وی بابیان ضرورت برپایی نمایشگاه عفاف وحجاب در سطح هندیجان گفت:نمایشگاه عفاف وحجاب بهترین فرصت برای عرضه محصولات خوب فرهنگی و مذهبی برای تمام مقاطع سنی با قیمت های مناسب است که امیدوارم با همکاری مسئولان فرهنگی شهرستان اینگونه برنامه ها با جدیت در طول سال برپا شود.

عجم دشتی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد:هر چه مسائل مربوط به فرهنگ عفاف وحجاب و همچنین فریضه امر به معروف ترویج پیدا کند قطعابرای خانواده ها در تربیت صحیح فرزندان مفید و تاثیرگذار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار