خبرهای داغ:
صبح امروز همایش عمومی حجاب و عفاف با عنوان «اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده» در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۱۴۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، همایش عمومی حجاب و عفاف با عنوان «اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده» به‌مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر صبح امروز در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) اهواز برگزار شد.

حدود هزار نفر از دختران و مادران اهوازی، خانواده شهدا و جمعی از مسئولان از حاضران در این مراسم بودند که دختران حاضر در مراسم با شاخه‌های گلی که به دست داشتند و حجاب کامل خود، صحنه‌های زیبایی را رقم زدند.

حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در بخش‌هایی از سخنرانی خود در این مراسم، اظهار کرد: امروز دشمن سناریوهای مختلفی را طراحی می‌کند تا نه به این روسری و مقنعه و چادر، بلکه به عفت و حیای زنان و دختران ما خدشه وارد کند و با تمام قوا به دنبال ترویج بی‌عفتی است. امروز بر خلاف آن‌چه که برخی تصور می‌کنند، بیش از 90 درصد زنان جامعه ما موافق و طرفدار حجاب هستند.

وی ادامه داد: امروز زمان بیعت دوباره با شهدا، امام خمینی(ره) و انقلاب است تا نشان دهیم می‌خواهیم رکن انقلاب‌مان یعنی حیا و عفت را حفظ کنیم. حفظ حجاب سفارش خداوند در قرآن کریم است و نباید اهمیت این موضوع کم جلوه داده شود.

همچنین علی‌حسین حسین‌زاده، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در این مراسم گفت: چنین برنامه‌هایی می‌تواند باعث ترویج هرچه بهتر و بیشتر حجاب در سطح جامعه شود و قطعاً آثار مبارکی در بین بانوان و دختران جامعه ما خواهد داشت.

وی افزود: در این دنیایی که استکبار جهانی در جهت تخریب و دشمنی با ارزش‌های ما از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، این تجمع بار دیگر بارقه‌های امید را در دل‌های ما زنده نگه می‌دارد و نشان می‌دهد دختران سرزمین ما همچنان بیدار و هوشیار هستند.

در ادامه این برنامه جواد نبوی از ذاکران اهل بیت(ع)، با اجرای سروده‌هایی در باب میلاد حضرت معصومه (س)، باعث شادی و شعف بانوان و کل جمعیت حاضر شد. همچنین در این برنامه از دختران نخبه و تلاشگر استان خوزستان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در حاشیه جشن امروز، نمایشگاهی جهت ارائه محصولات و خدمات فرهنگی مختلف به دختران، در محل حسینیه عاشقان ثارالله (ع) برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها