خبرهای داغ:
قزلباش گفت: حجاب و پوشش ضرورتی مهم برای جامعه است که بانوان باید با حفظ گوهر حجاب در تربیت فرزندان، خانواده و جامعه اثرگذار باشند.
کد خبر: ۹۰۳۶۱۵۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

به گزارش سرویس جامعه زنان کشوری خبرگزاری بسیج ، محمدباقر قزلباش در اجتماع بزرگ بانوان با نام " رایحه نجابت" به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) که به همت ستاد حجاب و عفاف شهرستان بهشهر، حوزه حضرت خدیجه (س) خواهران سپاه بهشهر، شهرداری و اداره ورزش و جوانان بهشهر در مزارشهدای گمنام پارک ملت بهشهر برگزار شد، افزود: حجاب و پوشش ضرورتی مهم برای جامعه است که بانوان باید با حفظ گوهر حجاب در تربیت فرزندان، خانواده و جامعه اثرگذار باشند.

وی گفت: همچنان که تلاش برای دفاع از خاک و میهن برای ما مهم است، حفظ ارزش ها و دفاع از فرهنگ هم مسئله ای مهم است و باید مورد توجه باشد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهشهر با بیان اینکه ما دو ماموریت مهم در بسیج و سپاه بر عهده داریم؛ یادآور شد: ماموریت ما در راستای ایجاد حلقه صالحین و بصیرت افزایی و همچنین  مأموریت سازمانی است که باید در این راستا با تمام توان وارد عمل شده و بصیرت افزایی در جامعه مورد توجه جدی باشد.

قزلباش بیان داشت: هر پایگاه و رده ای باید از سرزمین خود و ارزش ها دفاع کند و امروز هم باید به دفاع از سرزمین، آرمان های انقلاب و ارزش های نظام بپردازیم زیرا روزی آمادگی دفاعی و نظامی بود و امروز در جنگ نابرابر فرهنگی قرار داریم و حفظ حجاب زینبی مهمترین اصل در برابر توطئه های دشمنان است.

قزلباش گفت: حجاب و پوشش مناسب و شایسته جامعه اسلامی ضرورتی مهم برای بانوان ایرانی است و باید در موضوع تبیین حجاب و هم در ترویج فرهنگ آن کارهای اساسی انجام شود.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکس هایی از نقش بانوان در شکل گیری و همراهی با انقلاب و نمایشگاه حجاب و عفاف برپا شد.

 
 
 
ارسال نظرات