سرپرست دفتر نظارت و بارزسی انتخابات شورای نگهبان در شهرستان رشتخوار در گفت‌وگو با «بسیج»:
سرپرست دفتر نظارت و بارزسی انتخابات شورای نگهبان در شهرستان رشتخوار بیان داشت: یکی از رویش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی نهاد شورای نگهبان است.
کد خبر: ۹۰۳۶۱۶۷
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
 غلام محمد شیخی در آستانه ۲۶ تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن گرامیداشت این روز گفت: یکی از رویش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی نهاد شورای نگهبان است که در نظام اسلامی و قانون اساسی جمهوری اسلامی دارای جایگاه ویژه و منحصر به فردی است.

وی افزود: شورای نگهبان از ابتدای تاسیس و آغاز فعالیت خود تاکنون و در هر شرایطی به ویژه در شرایط سخت و بحرانی همواره حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و در مقابل هجمه بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی هیچ گونه هراسی به خود راه نداده و در مقابل خواسته‌های نامشروع استکبار و ایادی داخلی اش ایستادگی نموده و از اسلامیت و جمهوریت نظام دفاع و پاسداری کرده است.

شیخی در ادامه یاداور شد: قانون اساسی به عنوان میثاق ملی و الهام گرفته از احکام نورانی اسلام مسئولیت‌های سنگین و سرنوشت سازی را بر عهده شورای نگهبان گذاشته که مهمترین وظیفه آن حفاظت و پاسداری از اسلامیت و جمهوریت نظام است.

وی در ادامه به آغاز فعالیت دفتر نظارت و بارزسی انتخابات شورای نگهبان در این شهرستان از سال ۱۳۸۰ اشاره کرد و گفت: این مجموعه تشکیلاتی به منظور نظارت بر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی کاملاً مردمی بوده و در طول سال با برگزاری همایش‌ها و جلسات آموزشی با ناظرین در حوزه مباحث تخصصی انتخابات، اعتقادی و اخلاقی و ... ارتباط داشته و شبکه نظارت و ناظرین را فعال، و به روز نگه داشته است.

سرپرست دفتر نظارت و بارزسی انتخابات شورای نگهبان در شهرستان رشتخوار با اشاره به اینکه امنیت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا است، اذعان داشت: شهدا مایه عزت و سرافرازی نظام اسلامی هستند، اقتدار امروز جمهوری اسلامی در سطح بین المللی و امنیتی که امروز در داخل کشور داریم، حاصل ایثارگری و شجاعت جوانان رشید این مرز و بوم، صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا است، ما هرچه داریم امروز از برکت خون شهدا از آنان که از جان خود گذشتند تا ما امروز در آسایش و امنیت زندگی کنیم و همه باید ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها