خبرهای داغ:
رمان «فرشته‌ها هم عاشق می‌شوند» نوشته نعیمه اسلاملو به تازگی به چاپ ششم رسیده و نشست نقد و بررسی‌اش روز چهارشنبه این هفته در فرهنگسرای تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۶۲۱۹
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، رمان «فرشته‌ها هم عاشق می‌شوند» نوشته نعیمه اسلاملو به تازگی توسط انتشارات تلاوت آرامش به چاپ ششم رسیده است.

«فرشته‌هاهم عاشق می‌شوند»چاپ ششمی شد

داستان این رمان درباره دختر جوانی به نام فرشته است که با دانشجو شدن و ورودش به دانشگاه، درگیر موضوعات عشقی و عاطفی می‌شود. او که در یک خانواده مذهبی رشد کرده، نمی‌خواهد درگیر روابط عاطفی خارج از چارچوب شود اما در عین حال، چیزی از درونش می‌جوشد و می‌خواهد احساس عشق را تجربه کند. به همین خاطر آرام و قرار فرشته به هم می‌خورد و زندگی‌اش وارد یک چالش مهم می‌شود. در این میان پای شخصیتی به نام خانم افتخاری به داستان باز می‌شود و ...

دغدغه اصلی نویسنده در نگارش این رمان، مقایسه دلمشغولی‌ها و دغدغه‌های دو نسل متفاوت و معاصر ایران است.

مجموع چاپ‌های این اثر به شمارگان ۱۶ هزار نسخه رسیده است.

به بهانه چاپ ششم این اثر، قرار است نشست نقد و بررسی آن نیز روز چهارشنبه ۲۷ تیر در فرهنگسرای تهران برگزار شود که در آن، سارا عرفانی، حجت‌الاسلام درانی و حمید باباوند به عنوان منتقد حضور داشته و در کنار نویسنده به بررسی این اثر می‌پردازند.

نشست نقد و بررسی کتاب مذکور روز چهارشنبه ۲۷ تیر از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در فرهنگسرای تهران واقع در ضلع جنوبی میدان المپیک، خیابان ساحل،‌ بوستان باغ‌ نو برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها