فرمانده سپاه شهرستان رودبار:

دشمن با عملیات روانی به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین است

فرمانده سپاه شهرستان رودبار گفت: دشمن با عملیات روانی به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین است
کد خبر: ۹۰۳۶۲۲۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رودبار، مراسم تکریم و معارفه فرمانده بسیج حوزه شهری رستم‌آباد با حضور امام‌جمعه رستم‌آباد، سرهنگ پاسدار فلاح فرمانده سپاه شهرستان رودبار، دکتر ملکی رئیس شورای اسلامی شهر رستم‌آباد و جمعی از بسیجیان و شهروندان رستم‌آباد در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان رودبار در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی در پیچ مهم تاریخی قرارگرفته است اظهار کرد: در چنین شرایط حساس و برهه زمان مسئولیت ما در قبال حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی سخت‌تر می‌شود.

سرهنگ پاسدار جاوید فلاح، بسیج را از ارکان اصلی نظام برشمرد و افزود: پشتوانه اصلی نظام و انقلاب شهدا و مردم هستند.

وی با تاکید بر نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه و بین مسئولین گفت: هر کس در هر جایگاهی قرارداد می‌بایستی تفکر بسیجی داشته باشد، از کارگر گرفته تا روحانی باید تفکر بسیجی داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار، ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین را یکی دیگر از حربه‌های دشمن برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی برشمرد و افزود: دشمن با عملیات روانی به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولین است.

سرهنگ فلاح با بیان اینکه مسئولین نباید از مردم فاصله بگیرند گفت: اگر نمی‌توانیم مشکلات مردم را حل کنیم حداقل در بین آن‌ها حضور پیدا کنیم و درد و دل آن‌ها را بشنویم.

وی تصریح کرد: لذت خدمت‌رسانی در آن زمان است که مشکلات مردم را در همان زمان اولیه رسیدگی کنیم و اجازه ندهیم دردها و مشکلات مردم کهنه شود.

فرمانده سپاه شهرستان رودبار با بیان اینکه خدمات ارزشمند بسیج باید در جامعه منعکس شود گفت: برخی از اقدامات را دیگران انجام می‌دهند اما به نام دیگری تمام می‌شود.

به گزارش بسیج، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات ستوان دوم پاسدار وحید سلیمی فرمانده سابق، ستوان یکم پاسدار مازیار اسکندری به‌عنوان فرمانده جدید حوزه شهری رستم‌آباد معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار