فرمانده انتظامي استان زنجان:

تعامل پليس و دستگاه قضائي بستر ساز امنيت پايدار در جامعه است

فرمانده انتظامي استان در ديدار با رئيس كل دادگستري استان با تاكيد بر اينكه تعامل پليس و دستگاه قضائي بستر ساز امنيت پايدار در جامعه است بيان داشت : افزايش احساس امنيت و جلب حداكثري اعتمادمردم از اولويت هاي پليس است .
کد خبر: ۹۰۳۶۲۵۲
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار علي آزادي  در ديدار با رئيس كل دادگستري استان كه در محل ستاد فرماندهي انتظامي استان زنجان انجام شد، اظهار داشت : نيروي انتظامي و دستگاه قضائي دو مجموعه مكمل برقراري امنيت هستند و بايد با هم تعامل و هماهنگي داشته باشند .

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه دستگاه قضا و نيروي انتظامي به عنوان مكمل و لازم و ملزوم يكديگر بوده و ضرورت تعامل و همدلي صميمانه اين دو نهاد امري انكار ناپذير است ، بيان داشت : رضايت خداوند در رضايت مردم است و لازمه بالا بردن  رضايت مردم از خدمتگزاران خود در مجموعه نيروي انتظامي و دستگاه قضا  همكاري بيشتر اين دو مجموعه است. 

وي افزود:هرچه ارتباط و همکاري نهادها و دستگاه هاي مسئول در برقراري نظم و امنيت و ارائه دهندگان خدمات در استان ، نزديک و منسجم تر باشد، به همان ميزان نتيجه رضايت بخش و امنيت حاصل پايدارتر خواهد بود.

سردار آزادي رضايت مردم را مهمترين هدف نيروي انتظامي در انجام ماموريت ها  دانست و بيان داشت : افزايش احساس امنيت و جلب حداكثري اعتماد مردم از اولويت هاي پليس است.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تقدير و تشكر از تعامل خوب دادگستري  و نيروي انتظامي  استان اظهار كرد : تعامل دو جانبه نيروي انتظامي و دادگستري امري اجتناب ناپذير بوده  و مشاركت بيشتر مردم و نهادها با دستگاه قضا و نيروي انتظامي زمينه ساز تحقق امنيت پايدار در جامعه است.

رئيس كل دادگستري استان زنجان با اشاره به اينكه مهمترين عامل اجراي عدالت و تحقق امنيت ،  قانون است و صيانت از قانون وظيفه ويژه پليس و دستگاه قضائي است، تصريح كرد : امنيت موجود در استان حاصل تلاش بي وقفه دستگاه قضائي و نيروي انتظامي و همراهي مردم حاصل شده است .

وي برقراري امنيت و حفظ آرامش مردم در جامعه را هدف اصلي دستگاه قضا در كنار پليس دانست و افزود و گفت : دستگاه قضا با قاطعيت از نيروي انتظامي در زمينه هاي مختلف براي پيشبرد اهدافش حمايت و با مخلان و برهم زنندگان نظم و امنيت استان به شدت برخورد مي كند.

گل محمدي با تاكيد بر اينكه تلاش شبانه روزي و خدمات نيروي انتظامي بر كسي پوشيده نيست ، گفت : نيروي انتظامي و دستگاه قضا به عنوان مجموعه اي واحد و منسجم با رسالت مهم امنيت هستند كه دستگاه قضائي با تمام توان از پليس براي تامين و حفظ امنيت و آرامش مردم حمايت مي كند .

گفتني است، در اين ديدار بر تعامل بيشتر دستگاه قضائي با نيروي انتظامي و نقش والاي امنيت در عرصه هاي مختلف اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي تاکيد شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار