رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت:
رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: حدود 2 هزار دانش آموز بسیجی جهادگر در قالب اردوهای جهادی طرح هجرت 3، 200مدرسه را مرمت و زیبا سازی می کنند.
کد خبر: ۹۰۳۶۲۵۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

محمدرضا طاهری نسب، رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که تابستان فرصت مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است گفت: سالانه با همکاری بسیج سازندگی، بسیج دانش آموزی، آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان طرح هجرت ۳ در سطح مدارس استان اجرا می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانش آموزان و غنی سازی اوقات فراغت آنان در فصل تابستان برشمرد و بیان کرد: در این طرح دانش آموزان یاد می‌گیرند که با روحیه مسئولیت پذیری  و کار گروهی کار‌ها را انجام دهند.

طاهری نسب اظهارداشت: در طرح هجرت سه در سال جاری که از اوایل تیر ماه در سطح شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان آغاز شده، دانش آموزان بسیجی جهادگر خواهر و برادر در عرصه‌های رنگ آمیزی، زیبا سازی، مرمت، بهسازی و تعمیر میز و نیمکت تا پایان مرداد ماه در بیش از ۲۰۰ مدرسه مشفول به فعالیت‌های جهادی خواهند بود.
 
رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: این طرح در راستای کمک به عمران، سازندگی و آبادانی کشور انجام می‌شود.
ارسال نظرات