مسئول بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی شامل اقشار مختلف طلاب، دانشجویی، دانش‌آموزی و محلات است، اظهار داشت: وظیفه اصلی این گروه‌ها اجرای طرح‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی و درمانی است که در درون و برون استانی این محرومیت‌زدایی‌ها انجام می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۳۶۲۷۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرج  ، سرهنگ دوم پاسدار ترکاشوند مسئول بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی شامل اقشار مختلف طلاب، دانشجویی، دانش‌آموزی و محلات است، اظهار داشت: وظیفه اصلی این گروه‌ها اجرای طرح‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی و درمانی است که در درون و برون استانی این محرومیت‌زدایی‌ها انجام می‌شوند.

برگزاری اردوی جهادی تخصصی با هدف ارائه خدمات بهداشتی، آموزشی و عمرانی

مسئول بسیج سازندگی استان البرز یکی از وظایف اصلی بسیج سازندگی را  زمینه سازی برای حضور جوانان جهت خدمت‌رسانی به محرومین در قالب اردوهای جهادی دانست و اعلام کرد: دو هزار و 14 نفر در سال جاری در قالب  گروههای جهادی با مشارکت حدود  23 گروه خواهران و 87 گروه برادران ساماندهی شدند که به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

ترکاشوند با بیان اینکه از این گروهها، 13 گروه به اردوی جهادی خارج از استان شامل استان‌های تهران، خراسان جنوبی، چهار محال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و کرمانشاه و 97 گروه نیز به اردوهای درون استان اعزام می‌شوند، افزود:گروههای جهادی در مدت حضور خود در مناطق محروم اقدام به اجرای طرح‌های آب رسانی و عمرانی شامل ساخت خانه عالم، راه سازی، ساخت مسجد و مدرسه و سیستم بهداشتی می‌کنند.

اردوهای جهادی  از نعمت‌های بزرگ در برهوت برخی ناملایمات داخلی است، که مردم را به نظام و انقلاب اسلامی پایبندتر می‌کند و دانشجویان، دانش‌آموزان و جوانان ایران با هر توان و پتانسیلی پا در عرصه این امتحان بزرگ قرار می‌دهند.

مردم مناطقی از کرج نیز با ابراز رضایت از کارهای جهادگران نظیر موارد بهداشتی، عمرانی و خدماتی، کارهای جهادگران بسیجی را بسیار رضایت‌بخش اعلام کردند و از مسئولان خواستند که موضوعات و مشکلاتشان را برطرف کنند که اهم این موارد را بیکاری، نبود امکانات کافی، کمبود فضاهای فرهنگی و ورزشی و آب شرب مناسب معرفی می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها