خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نطنز در بازدید از اردوی جهادی بسیجیان در روستای طار از توابع شهرستان نطنز گفت: بسیجی هرجا باشد بدون توجه به امکانات محدود، اقدامات بزرگی انجام می دهد.
کد خبر: ۹۰۳۶۲۷۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، فرمانده سپاه ناحیه نطنز در بازدید از اردوی جهادی بسیجیان در روستای طار از توابع شهرستان نطنز گفت: بسیجی هرجا باشد بدون توجه به امکانات محدود، اقدامات بزرگی انجام می دهد.

خدامیان ضمن تمجید از نیت خالصانه و روحیه جوانمردانه بسیجیان عزیز، گفت: خدمت به قشر نیازمند و رفع مشکلات بندگان خدا در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، درمانی و آموزشی، نزد خداوند متعال بسیار ارزشمند است و پاداشی ماندگار دارد.
وی به روحیه شاد، علاقه و پشتکار این بسیجیان اشاره کرد و افزود: جوانی که بهترین ایام شاد زندگی در کنار خانواده و رفاه، آسایش همراه با دیدار با بستگان را کنار می گذارد و به جای آن در دورتر از محل زندگی خاضعانه خاکی می شود، بسیار لایق، با بصیرت دینی و با ارزش است.

فرمانده سپاه ناحیه نطنز اضافه کرد: امروز هم متناسب با عرصه های مورد نیاز کشور، این روحیه و فرهنگ جهادی بسیجیان در هر جا نیاز بود؛ بن بستها را شکسته است.

سرگرد پاسدار حسنعلی رحمانی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نطنز  هم در حاشیه ی برگزاری این اردوی جهادی و در جمع بسیجیان  ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که در این راستا همکاری کردند، گفت: بسیج سازندگی شهرستان نطنز ان شاء الله در جهت برگزاری این اردوی های جهادی و برای محرومیت زدایی، برنامه های فرهنگی-جهادی خود را به صورت مستمر ادامه می دهد.

رحمانی گفت: ساخت و تکمیل منزل مسکونی این خانواده ی تحت پوشش کمیته ی امداد حضرت امام (ره) و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی به همت بسیجیان، خدمتی است از برکات نظام مقدس انقلاب اسلامی می باشد.


گفتنی است گروه جهادی -فرهنگی رهپویان کار و تلاش یادبود شهید بلباسی شهر نطنز  در حال برگزاری یک دوره اردوی محرومیت زدایی در روستای طار همراه با اجرای برنا مه ی فرهنگی، می باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها