سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان:
سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: اجرای 127 عنوان برنامه ویژه دهه کرامت در سطح استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۲۸۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

حجت الاسلام مهدی پودینه، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستا در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان در حاشیه گرد همایی عفاف و حجاب با اشاره به این مطلب که اجرای برنامه‌های فرهنگی، جشن‌های زیر سایه خورشید و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌های دهه کرامت در سیستان و بلوچستان می‌باشد، گفت: در این ایام ۱۷۰ نفر از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت  از سیستان و بلوچستان به حرم حضرت معصومه(س)  شهر مقدس قم اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به این مطلب که یکگی از کارهایی که در سال گذشته با استقبال چشمگیر مردم استان روبه رو بوده استقبال از کاروان خدام حضرت معصومه(س) و زیارت بیرق آن حضرت بوده است، افزود: مردم استان در سال جاری و در دهه کرامت برای دومین سال متوالی میزبان کاروان خادمین حرم حضرت معصومه(س) هستند.

پودینه  از اجرای 127 عنوان ویژه برنامه در طول دهه کرامت  در سطح شهرستانهای استان خبر داد و بیان کرد: برگزاری طرح نذر شادی در دهه کرامت در سیستان و بلوچستان یکی از برنامه‌های دهه کرامت است.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هدف از اجرای طرح نذر شادی جمع آوری کمک‌های نقدی مردم نیست، بلکه شریک کردن افراد برای گرامیداشت هر چه باشکوهتر این ایام با ارائه خدمات است.

این مسئول فعال سازی ظرفیت‌ها و تشکل‌های مردمی و گسترش حوزه نفوذ مردمی با رویکرد شبکه سازی فرهنگی برای ارتقای فرهنگی انقلاب اسلامی را از مهمترین اهداف دهه کرامت دانست.
ارسال نظرات