مسئول دفتر بسیج دانشجویی سبزوار در گفت‌وگو با «بسیج» خبرداد:

فعالیت ۱۳۰ دانشجوی جهادگر بسیجی در اردو‌های جهای سبزوار

مدیر دفتر بسیج دانشجویی سبزوار از فعالیت گروه ۱۳۰ نفره جهادگران دانشجو بسیجی در سبزوار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۶۳۲۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
محمد علی یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی با اشاره آغاز فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم سبزوار و اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در روستا‌ها اظهارداشت: گروه ۱۳۰ نفره از دانشجویان بسیجی پروژه‌های عمرانی و فرهنگی را در مناطق محروم سبزوار آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات شامل پروژه‌های عمرانی و فرهنگی می‌شود ادامه داد: تعمیر و مرمت مسجد روستا ساخت حمام برای افراد مستمند و همچنین برگزاری کلاس‌های تقویتی دروس مختلف و آموزش‌های هنری در راستای ایجاد مشاغل خانگی از جمله اقدامات این گروه‌های جهادی است.

یاوری درادامه به حضور پزشکان متخصص و عمومی در طول دوره اردو اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی‌های انجام شده تا پزشکان بسیجی با حضور در منطقه به ویزیت رایگان بیماران و افراد نیازمند بپردازند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی سبزوارهمچنین با بیان اینکه این اردو‌ها از ۱۸ تیرماه سال جاری آغاز شده است و تا ۱۵ شهریور ادامه خواهد داشت تاکید کرد: از جمله مزیت‌های این طرح حفظ ارتباط گروه‌های فرهنگی جهادی با افراد روستا‌های هدف است تا در طول سال نیز خدمات لازم فرهنگی نظیربرگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی ادامه یابد.

وی یکی از مزیت‌های مهم برگزاری این اردو‌ها را نهادینه کردن روحیه خدمت و جهاد در نسل جوان جامعه برشمرد و تصریح کرد: این افراد و دانشجویان مسئولین فردای کشور هستند که با حضور در این مناطق و آشنا شدن با محرومیت‌ها جامعه از نزدیک می‌توانند نقش به سزایی را در محرومیت زدایی‌ها داشته باشند.

یاوری ادامه داد: در این دوره از اردو‌های جهادی ۱۰ پروژه عمرانی و همچنین چندین پروژه فرهنگی در دو روستای چشمه آوش و مهرنشانی و بجدن اجراخواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها