خبرهای داغ:
جانشین سپاه ماکو تاکید کرد

ایفای نقش پایگاه‌های بسیج به عنوان شورا‌های حل اختلاف در محله

جانشین سپاه ماکو گفت: پایگاه‌های بسیج باید به عنوان شورا‌های حل اختلاف محله خود ایفای نقش کنند.
کد خبر: ۹۰۳۶۳۸۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، علی اکبری در دورهمی توانمند سازی و هم اندیشی ارکان مساجد و پایگاه های حوزه های ماکو که در مسجد جامع این شهرستان ترتیب یافت، بیان کرد: در ابلاغیه های سپاه بر لزوم برگزاری برنامه ها در مساجد و غربت زدایی آنها تاکید شده است.

 وی تاکید کرد: اعضای پایگاه های مساجد در هر محله به عنوان شورای حل اختلاف ایفای نقش کنند و در سازش و حل مشکل همنوعان خویش کوشا باشد.

جانشین سپاه ماکو بر نقش پایگاه های بسیج در هدایت جوان امروزی و سوق دادن آنان به نماز و حضور در مساجد اشاره کرد و مساجد را حامیان جبهه ها دانست.

 وی با تاکید بر اینکه تنها راه حل مشکلات جامعه حضور و همت مردم است، خاطرنشان کرد: اگر مردم نتوانند در پایگاه ها جامعه را هدایت کنند و انقلابی بمانند، به هیچ دردی نخواهد خورد.

اکبری بر لزوم فراگیری علم بروز با دنیای امروز و ارتقای آن اشاره کرد و ادامه داد: هیئت امناها و فرماندهان پایگاه ها، باید انتقال دهنده علم و آگاهی بروز باشند.

وی با تاکید براینکه مردم باید پاسخگوی دشمن باشند، افزود: مردم باید همراه و هم پا با نیروهای امنیتی و انتظامی در هدایت جامعه به سوی رستگاری تلاش کنند.

 جانشین سپاه ماکو مردم را بازدارنده ترین نیروها در مقابل نفوذ دشمن یاد کرد و گفت: همدلی و اتحاد از بند مساجد برخواسته و لذا تقویت آن نیز باید در این مکان مقدس صورت گیرد.

 وی اظهار کرد: پایگاه های بسیج و مساجد باید انتقال دهنده حرف های درست باشند و از ترویج شبهات جلوگیری کنند.

 اکبری بر لزوم تقویت اتحاد بین مذاهب به دستان اهل مسجد تاکید و بیان کرد: این امر باید به جدیت از سوی هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه ها پیگیری شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار