به همت حوزه سمیه ناحیه ثارالله یزد این جشن به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر و هفته حجاب و عفاف در حسینیه نجف آباد جشنی با حضور خواهران بسیجی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۳۶۳۸۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به همت حوزه سمیه ناحیه ثارالله یزد این جشن به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر و هفته حجاب و عفاف در حسینیه نجف آباد جشنی با حضور خواهران بسیجی برگزار گردید. 
" پارساییان" فرمانده حوزه سمیه در این مراسم درباره نقش زن درجامعه وخانواده به سخنرانی پرداخته وگفت «زن» روح معنوی زندگی است، اگر وی در زمینهٔ خانواده‌ داری مسامحه کرده و ساده از کنار مسائل مهم تربیتی بگذرد، خانواده به‌سوی انحطاط پیش خواهد رفت.

وی با تأکید بر اینکه مادران امروز باید علاوه بر پرداختن به حجاب فرزندان، عفاف را در آن‌ها تقویت کنند، اذعان کرد: اگر فرزندان ما در بزرگ‌سالی دچار آسیب می‌شوند، ناشی از اثرات سهل‌انگاری والدین نسبت به تربیت فرزند در کودکی است.

 پارسائیان درپایان تصریح کرد: مادری فرزند عفیف تربیت می‌کند که در کنار اینکه خود عفت می‌ورزد، نسبت به مرزهایی که لازم است فرزند رعایت کند با او صحبت کرده و وی را با شیوه صحیح در این زمینه آگاه کند.

اهدا جایزه به دختران اجرای گروه سرود عقیله و مولودی خوانی دکلمه خوانی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات