نشستی با هدف تبیین چگونگی راه‌اندازی و حرکت اندیشکده‌ها در راستای حلّ مسائل کشور، در استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۳۹۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، روز گذشته نشستی با هدف تبیین چگونگی راه‌اندازی و حرکت اندیشکده‌ها در راستای حلّ مسائل کشور، در استان البرز برگزار شد.
در این جلسه که با ریاست دکتر شفیعی‌فر معاون پژوهشی بسیج اساتید کشور و باحضور دکتر قیصری دبیر شورای عالی اندیشکده‌ها و دکتر جلال‌زاده دبیر شورای راهبردی بسیج اساتید برگزار شد، به چگونگی راه‌اندازی اندیشکده‌ها و رفع مشکلات و موانع آن و همچنین مکانیزم شناسایی مسائل کشور و استان و حلّ آن توسط اندیشکده‌ها اشاره شد.
دکتر قیصری دبیر شورای عالی اندیشکده های راهبردی در این جلسه، با اشاره به چند نمونه از اندیشکده هایی که در تهران و شهرستانها با نگاه ملی و استانی و با هدف حلّ مسائل کشور راه اندازی شده است، تصریح کرد: ما در تشکیل اندیشکده ها بدنبال راه انداختن دفتر و تشکیلات هزینه ساز نیستیم که وجودشان هیچ فایده ای برای کشور نداشته باشند. بلکه می خواهیم با استفاده از توان بالای استادان بسیجی و باهدف کمک به کشور و حلّ مسائل جامعه، به مسئولین و مدیران کشور کمک کنیم.
در این جلسه همچنین دکتر جلال زاده دبیر شورای راهبردی بسیج اساتید کشور نیز با ذکر نمونه هایی از تعامل با مدیران کشور، نگاه درست به مسائل کشور، اولویت بندی آنها باتوجه به نیاز کشور و حرکت به سمت حلّ مشکلات با نیت خداپسندانه را از مهمترین گامهای استادان دغدغه مند کشور برای کمک به نظام و انقلاب اسلامی دانست.

ارسال نظرات