فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) شاهرود:
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) شاهرود با اشاره به برگزاری جشن دخترانه گفت: حضرت معصومه (س) الگوی حجاب و عفاف دختران ایران اسلامی و الگویی برتر برای دختران عالم است.
کد خبر: ۹۰۳۶۴۰۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
نفیسه سبحانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت دهه کرامت و حضرت معصومه (س) و هفته حجاب و عفاف با اشاره به برگزاری جشن دخترانه با حضور دختران و مادران بسیجی پایگاه‌های بسیج حوزه جامعه زنان صدیقه کبری (س) اظهار کرد: در این مراسم قرائت قرآن کریم توسط نوجوان بسیجی و سرود ملی وو مولود خوانی توسط خانم قندهاری برگزار شد.
وی ادامه داد: گروه سرود مهدگل‌های بهشت، اجرای برنامه‌های متنوع و مسابقه توسط حجت‌الاسلام فرمانیان استاد حوزه علمیه بسطام، معرفی کتاب راز درخت کاج و اهدای هدیه به دختران از دیگر برنامه‌های این مراسم بوده است.
سبحانی با بیان اینکه با توجه به تقارن هفته حجاب و عفاف با دهه کرامت و میلاد کریمه اهل بیت این برنامه متمرکز اجرا شد افزود: این برنامه با هدف بزرگداشت میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت و بزرگداشت هفته حجاب و عفاف و ترویج فرهنگ عفاف و معرفی الگو‌های برتر همچون فاطمه معصومه برای دختران ایران اسلامی برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها