معاون تربیت و آموزش سپاه ماکو گفت: مخاطب شناسی راهبرد اصلی حلقه های صالحین است.
کد خبر: ۹۰۳۶۴۰۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ مهدی اسمعیلو در جمع سرگروه های حلقه های صالحین در ماکو  بحث مخاطب شناسی را اصلی ترین مقوله و راهبرد اصلی در تشکیل حلقه های صالحین عنوان کرد و افزود: اولین و اساسی ترین رکن سازماندهی حلقه ها مخاطب شناسی و تامین نیاز روحی و فکری است.

وی گفت: اردوی آموزشی برای استاد یارها، سرمربیان، مربیان و سرگروه های صالحین، با هدف رشد، تعالی و پرورش نیروهای انقلابی برگزار می شود.

معاون تربیت و آموزش سپاه ماکو اولین گام را در تشکیل حلقه های صالحین شناخت صحیح خود سرگروه ها و اعضای گروه عنوان کرد و  تقویت مباحث اعتقادی، احکام، تاریخ و قرآن را جز بعد های معرفتی این اردوی آموزشی اعلام کرد و گفت: تربیت و پرورش عقل، روح و رفتار سازی در اردو های یک روزه حلقه ها پیگیری می شود.

سرهنگ پاسدار اسمعیلو بر بصیرت افزایی همگام با رصد فرمایشات حضرت امام خامنه ای تاکید کرد و بر عدم محدود سازی رشد هماهنگ استعدادها در عین جذابیت برنامه ها و انگیزش نیروها تاکید کرد.

معاون تربیت و آموزش سپاه ماکو با بیان اینکه همه اقدامات با هدف کیفی سازی و ایجاد فضایی صمیمی و شاد در پایگاه ها انجام گیرد، گفت: شناسایی اعضا از سوی سرگروه ها باید صورت گیرد تا سرگروه بتواند خوراکی که برای تقویت روحیه و تفکر اعضا تامین می شود را تعیین کند.

 وی قدرت تجزیه و تحلیل در مباحث را بر هر سر گروهی لازم دانست و تعامل  و ارتباط سازنده در حلقه ها و پایگاهها را لازمه افزایش فعالیتهای بین حلقه ای عنوان کرد.

انتهای پیام

انتهای پیام

ارسال نظرات