مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی:
مسئوال نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: حفظ وحدت در شرایط کنونی کشور ضروری است.
کد خبر: ۹۰۳۶۴۲۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، به همت فرماندهی سپاه مهاباد همایش همبستگی و اتحاد عشایر و طوایف مهاباد با حضور سران عشایر و طوائف و برخی از شخصیت های علمی و فرهنگی در سالن طلائیه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرائی در این همایش گفت: ملت مسلمان ایران با انسجام و اتحاد خود انقلاب اسلامی را رقم زدند و امروز برای حفظ این انقلاب وحدت و یکدلی همه اقشار ملت بیشتر از هر زمان دیگری ضرورت دارد.

وی در این باره افزود: در جریان دفاع مقدس تنها سلاحی که در اختیار ملت ایران بود تا با آن در مقابل جبهه تا دندان مسلح رژیم بعث عراق که به صورت همه جانبه از سوی مستکبران شرق و غرب تجهیز شده بود قرار داشت، سلاح اتحاد و همدلی بود و این واقعیت تنها با رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و تکیه ملت ایران به اسلام ناب محمدی محقق شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنانش به دسیسه های روز افزون دشمنان اسلام و انقلاب در برابر عزتمندی ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن سالهاست به خوبی دریافته که نمی توان با رویاروی سخت و نظامی به ملت متحد و منسجم ایران ضربه بزند و تنها راه مقابله با این مردم استوار را در اجرای جنگ نرم و حمله به ارزشها و ایجاد شکاف بین اقوام و مذاهب اسلامی می بیند.

*دشمن درصدد منحرف کردن جوانان است

سرایی ادامه داد: از همین رو در لندن شیعه انگلیسی با ده ها شبکه تلویزیونی و داعش و و وهابیت با امکانات فراوان تحت حمایت امریکا به باورهای مسلمانان خصوصا ملت ایران اسلامی خدشه وارد می کنند و در صدد از راه به در کردن جوانان و از بین بردن روحیه انقلابی در اقشار مختلف مردم هستند.

وی وحدت اسلامی و تبعیت از فرامین الهی را تنها راه سرافرازی و اقتدار ممالک اسلامی عنوان کرد و افزود: استراتژی امام راحل در بنیان نهادن ایده تقریب مذاهب سبب شد سنگ های که در دست جوانان فلسطینی بود به موشک تبدیل شود و بیش از هر زمان دیگری بقای رژیم جعلی صهیونیستی را که مهمترین هدف استکبار جهانیست با تهدید مواجه کند.

این مسئول با بیان این مطلب که بهانه های واهی سازمان های بین المللی و حقوق بشر تنها مستمسکی برای لطمه زدن به اتحاد و عزت ممالک اسلامی هستند زیرا از این سازمان ها و ادعاهای کذایی شان واقعیت داشتند امروز شاهد به خاک و خون کشیده شدن مردم مظلوم یمن با پیشرفته ترین جنگ افزار های غربی توسط حکام متحجر عرب منطقه نبودیم.

در ادامه فرماندار مهاباد نیز طی سخنانی به هنر حضرت امام خمینی(ره) از تبدیل تهدیدات به فرصت و تجمیع و هم صدا کردن ملت متفرق و تحت ستم ایران برای پیایان دادن به رژیم پهلوی و خلق انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: به فرموده امام خمینی مردم ایران اسلامی بسایر بهرتر از مردمان صدر اسلام هستند و تعبیر زیبا زمانی عینیت یافت که این ملت در طول چهل ساله گذشته با تمام وجود از اسلام و انقلاب اسلامی خود دفاع کرده اند.

شجاعی افزود: مردم ایران سالامی خصوصاً مردم شهرستان مهاباد و عشایر غیور منگور در سطح این شهرستان دارای خصایص ویژه و مثال زدنی هستند که می توان به شجاعت و ایستادگی و وفاداری به به اسلام و انقلاب اشاره کرد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سید نظری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد طی سخنان کوتانی از حضور مدعوین و مهیمانان در این همایش تقدیر و تشکر به عمل آورد.

این همایش با اجرای مولود خوانی و  پخش مصاحبه های از سران عشایر و طایف و شخصیت های برجسته شهرستان مهاباد که توسط صداو سیمای این شهرستان تولید شده بود همراه بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات