خبرهای داغ:
مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان استان همدان خبر داد
مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت بانوان استان در سال جاری از فعالیت 176هیئت اوقات فراغت در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۶۴۳۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵

از فعالیت 176 هیئت اوقات فراغت در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، زهرا پیردهقان امروز در مراسم بزرگداشت هفته عفاف و حجاب که در سالن اجتماعات باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد با گرامیداشت  دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب  بر الگوگیری بانوان از حضرت معصومه(س) تاکید و  اظهار کرد: بانوان جامعه باید با الگوگیری از حضرت معصومه(س) مظهر قدرت ، وقار، متانت و نشاط در زندگی باشند.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف محدویت نیست به موفقیت‌های بانوان باحجاب در عرصه‌های بین‌المللی اشاره و عنوان کرد: بانوان ما درسرتاسر عالم با پیروزی‌هایی که به دست آورند نشان دادند که حجاب نه تنها محدویت نیست بلکه یک فرصت است.

مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان استان همدان در همین خصوص با اشاره به کسب 7 سهمیه المپیک ۲۰۱۸ جاکارتا توسط بانوان محجبه ورزشکار استان بیان کرد: تاکنون خانم‌ها جام بزرگ، حکیمی، امیدی پارسا، کریمی، کولیوند، عزیزی و نجاتی عارف  برای مسابقات آسیایی کسب سهمیه کردند.

وی در تشریح برنامه‌های اوقات فراغت بانوان استان در سال جاری از فعالیت 176هیئت اوقات فراغت در همدان خبر داد و یادآور شد: در سطح استان 485 مکان ورزشی با 722 کلاس  و با حضور 802 مربی وجود دارد که تعداد 23هزار نفر برای برنامه‌های اوقات فراغت شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات