خبرهای داغ:
صورت گرفت:

کسب جایزه جشنواره تئاتر شهرزاد توسط هنرمند قزوینی

حامد مکملی، هنرمند قزوینی، جایزه بهترین نمایشنامه را در نخستین جشنواره سراسری تئاتر شهرزاد، برای نگارش «خاک شیرین» به کارگردانی، مرتضی نجفی کسب کرد.
کد خبر: ۹۰۳۶۴۵۷
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد با بازخوانی، بازبینی و انتخاب 13 اثر از میان 250 اثر ارسالی از سراسر کشور کار خود را آغاز کرد و در روزهای 20 تا 23 تیرماه جاری نیز در پردیس تئاتر شهرزاد تهران برگزار شد.
 
در بخش بهترین نمایشنامه هیات داوران شامل، نادر برهانی مرند، مسعود دلخواه و نوید محمدزاده پس از تماشای 13 اثر انتخاب شده، ضمن تقدیر از نمایشنامه «چراغ آخر» به نویسندگی شاهین کهن، جایزه بهترین نمایشنامه را به نمایش «خاک شیرین» به نویسندگی حامد مکملی از قزوین اعطا کردند. 
 
نمایش «خاک شیرین» به نویسندگی حامد مکملی و کارگردانی، مرتضی نجفی، با بازی حامد مکملی، آزاده کرم بخش، مرتضی نجفی و سید ابراهیم میرقاسمی به عنوان یکی از 13 اثر انتخاب شده در نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد حضور یافته و در بیستم تیرماه به روی صحنه رفت.
 
گفتنی است: خاک شیرین از تولیدات واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قزوین می باشد و کسب رتبه برتر کارگردانی و بازیگری مرد در بیست و چهارمین جشنواره منطقه ای تئاتر سوره ماه، برگزیده سوم بازیگری مرد 
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت را در کارنامه خود دارد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار