مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی گفت: دشمن با جاذبه آفرینی به دنبال حیازدایی از ایران است.
کد خبر: ۹۰۳۶۴۶۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همزمان با سالروز میلاد کریمه اهل بیت (ع) همایش گوهر علم و عفاف در شهرستان خوی برگزار شد.

لیدا سیرانی در همایش گوهر علم و عفاف، میلاد با سعادت این بانوی متقی و پرهیزگار را الگویی مناسب برای دختران سرزمین مان دانست که با توسل به این بانوی دانشمند، زندگی خود را در مسیر بندگی خدا هر چه بیشتر آرمانی کنند.

وی با اشاره به روایت پیامبر اکرم(ص) که دختر را به گل تشبیه کرده اند،گفت: این تعبیر تنها برازنده پيامبر مهر و محبت (ص) است و ایشان با رفتارشان نشان دادند که اسلام چقدر به زن و دختر اهمیت می دهد.

استاد صالحین سپاه خوی در همایش گوهر علم و عفاف حوزه عفاف و در جمع بانوان روستای سعید آباد این شهرستان با بیان اینکه یکی از احکام ویژه برای زنان رعایت حجاب است، اظهار کرد: یکی از دلایل حجاب که برای زن در نظر گرفته شده این است که زن می تواند مدیریت کند و به وسیله حجاب هم خودش را حفظ کرده و هم مردان جامعه را محفوظ نگه دارد.

وی به تلاش های دشمنان برای برداشتن حجب وحیای زنان ما اشاره و عنوان کرد: امروز دشمنان با تلاش های خود سعی می کنند، با مسائل جذاب، دختران ما را از دین منحرف کند.

حجت الاسلام محمد جعفری با اشاره به دعای عاقبت به خیری در زیارت حضرت معصومه(س)، گفت: نماز، روزه و دوست سالم عوامل عاقبت به خیری هستند و بارها دیده ایم که فرار از خانه، تبهکاری و فساد به واسطه دوست های ناباب صورت می گیرد.

وی از والدین خواست که حتی یک لحظه از فرزندان خود غفلت نکنند چرا که کسانی هستندکه با  محبت کذب دلبندان شما را گمراه می کنند.

طلبه فاطمه ابراهیمی هم در جمع بسیجیان حوزه خدیجه کبری (س) در مجتمع انصار المهدی شهرستان خوی، گفت: حجاب از آن جهت که خطابش به زنان است، به نیمی از افراد جامعه مربوط می شود و از آن جهت که در تنظیم روابط زن و مرد نقش مهمی ایفا می کند به همه افراد جامعه مربوط می شود.

وی افزود: از بین رفتن حیا و عفت بانوان ما در حال حاضر به عنوان مهم ترین برنامه دشمنان علیه کشورهای اسلامی است و از همه  مهم‌تر گرفتن چادر از زنان به عنوان حفاظ زن را نیز در تیررس اقدامات خود قرار داده اند.

طلبه وحیده محمدلو در همایش گوهر علم و عفاف حوزه حضرت زینب(س) اظهار داشت: اسلام مخالف آزادی، شادی و زیبایی زنان نیست ولی برای حفظ بنیان خانواده باید برخی از رفتارها در چهارچوب  خانواده انجام شود.

وی با بیان اینکه دختران به صورت ذاتی دارای حیا و عفت می باشند، گفت:حجاب از علاقمندی های ذاتی دختران به شمار می رود که دوست دارند محجبه باشند.

گفتنی است که پاسخ به شبهات در رابطه با حجاب و عفاف توسط سخنرانان،پخش کلیپ و نماهنگ از عملکرد جوانه های صالحین پایگاه،اجرای سرود،دیکلمه و اهدای جوایز به منتخبین مسابقه، اسامی معصومه، پخش بروشور حجاب و عفاف و... از برنامه های جانبی این همایش ها بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات