نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه بیان کرد:مجتمع کشت و صنعت دورود در حال انجام کار خود است اما روند انجام فعالیت‌ها مناسب نیست و هنوز سر پله اول هستیم.
کد خبر: ۹۰۳۶۴۷۸
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  امروز امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در استان لرستان پای صحبت مسوولان این استان و خواسته‌های آنها از وزارت دفاع نشست.

 

در جلسه‌ای که به این منظور در استانداری لرستان برگزار شد دو تن از نمایندگان مردم حوزه‌های خرم‌آباد و چگنی و دورود نیز حضور داشته و خواسته‌های خود را از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مطرح کردند.

 

 

مجید کیانپور نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:مجتمع کشت و صنعت دورود در حال انجام کار خود است اما روند انجام فعالیت‌ها مناسب نیست و هنوز سر پله اول هستیم.

 

وی افزود: از سال ۸۷ تاکنون تغییر قابل لمسی در مجتمع کشت‌وصنعت دورود نمی‌بینیم لذا انتظار داریم اگر قرار است کاری صورت گیرد الان انجام شود و فرصت از دست نرود.

 

کیانپور گفت: اگر مشکلی در این راستا وجود دارد بایدعنوان شود تا بتوان آن را برطرف کرد.

 

وی یادآور شد: امیدواریم این مجموعه منجر به اشتغال مناسبی شود و بیکاران متخصص را در منطقه کمتر کند.

 

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: بازنشستگان نیروهای مسلح در حوزه رفاهی و درمانی مشکلات زیادی دارند که برای انجام امورات خود مجبور هستند به سایر استان‌ها مراجعه کنند لذا انتظار داریم نسبت به حل مشکلات آنها توجه شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات