نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در واکنش به به اظهارات وزیر آموزش و پرورش مبنی بر ممنوعیت آموزش زبان محلی در مدارس؛
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: باید مواظب برخی سخنان که بر دنیا و آخرت ما خیری ندارد، باشیم و اجازه ندهیم دشمن به هدف اصلی خود، که تفرقه انداختن میان اقوام ایرانی است، دست پیدا کند.
کد خبر: ۹۰۳۶۴۸۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی بیت نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با بیان این که خطه آذربایجان در راه حفاظت از مرز و بوم میهن اسلامی 10 هزار شهید تقدیم کرده است، اظهار داشت: مگر ممکن است این مردم به خاک و کشور خود بی‌علاقه و بی‌توجه باشند که چنین سخنانی مطرح می‌شود.
وی با اشاره به این که نقش برجسته آذربایجان در دوران‌های مختلف تاریخ ایران مانند مشروطیت و انقلاب بر کسی پوشیده نیست و مردم این خطه در همه عرصه‌ها پیشقدم بوده اند، اضافه کرد: ما در تبریز دو شهید محراب و رزمندگان نمونه فراوانی در لشکر عاشورا داریم که در جبهه‌ها، ایثار و فداکاری آنها زبانزد بود.
حجت الاسلام آل هاشم خطاب به وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تازه مردم انتظار دارند در دانشگاه‌ها برخی دروس به‌زبان مادری تدریس شود و ما نیز عشق و علاقه خود را به آذربایجان فراموش نخواهیم کرد.
امام جمعه تبریز به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با یکی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: رهبر عزیزمان در دیدار با خانواده آن شهید مدافع حرم که ترک‌زبان بودند، به آموزش زبان ترکی به فرزند این خانواده تأکید کردند.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: در حوزه خدمات اجتماعی و بهزیستی باید با همکاری سازمان های مرتبط از موازی کاری کاسته شود و افراد نیازمند تحت پوشش نهادهای حمایتی ساماندهی شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها