نفر اول چهل و یکمین دور از مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف در رشته اذان، نفر دوم مسابقات کشوری در سال های گذشته و نماینده استان در چهار دور از مسابقات سطح کشوری با اشاره به برگزاری مسابقات در رشته های مختلف، اظهار داشت: برگزاری مسابقات، در رشته های متفاوت نشانگر پتانسل بالای استان در فعالیت های قرآنی است که نفرات گلچین در این رشته ها به رقابت می پردازند.
کد خبر: ۹۰۳۶۴۹۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان، اکبر قنبرزاد در پاسخ به این سوال که اهداف خود، از شرکت در مسابقات را بیان کنید، ابراز کرد: هدف کلی من و عزیزان دیگر، رسیدن و تقرب به قرب الهی است که بهانه ای برای ارتقا سطح انسانی و معرفتی است و امیدواریم تا به وسیله عنایات خداوند، جزء رهروان راستین قرآن عظیم الشان باشیم.

وی ادامه داد: امیدوارم با مسیری که در پیش گرفته ام، با آئین و مسلک قرآن و اهل بیت، بیشتر آشنا شوم و به خاطر خداوند اذان بگویم.

قنبرزاد در پاسخ به این سوال که تاثیر قرآن و فعالیت های قرآنی در زندگی شخصی خود چه بوده است گفت: قرآن در لحظه لحظه و ثانیه ثانیه زندگی من تاثیر داشته است و این تاثیر را مدیون عنایات و برکات اهل بیت(ع) هستم.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها