خبرگزاری بسیج: موسسه فرهنگی هنری «مطالعات راگا» با هدف پژوهش در حوزه ری شناسی و بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری تاسیس شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۴۹۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۶

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، این موسسه در حوزه اجرای طرح‌های پژوهشی، فرهنگی و هنری و نیز گردآوری و تدوین مجموعه های مستند درباره مسائل فرهنگی، هنری، اجتماعی و تاریخی شهرستان ری فعالیت خواهد کرد.

 در مراسم افتتاح دفتر موسسه یادشده، احمد مسجد جامعی و حسن خلیل آبادی از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران، ری و تجریش، سیداحمد صفوی شهردار منطقه ۲۰ ، مهدی سیف رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرداری تهران و سید محمد موسوی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ری حضور داشتند.

 

از اهداف تأسیس موسسه فرهنگی هنری «مطالعات راگا» می توان به: کمک به ارتقای سطح فرهنگ و دانش جامعه، پیوند میان فعالیت های پژوهشی، فرهنگی، اقتصادی، رصد نیازهای فرهنگی، طراحی و مدیریت تحقیقات فرهنگی از منظر آینده پژوهی و آسیب شناسی فرهنگی، تعامل سازنده با دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهی، استفاده از امکانات و قابلیت های موجود شهرستان ری در توسعه تحقیق و پژوهش در ارتباط با تاریخ اجتماعی و سیاسی و موضوعات فرهنگی و هنری ری اشاره کرد.

 احمد ابوحمزه، مدیر مسئول موسسه و رئیس هیات مدیره  و اسمعیل شاه محمدی مدیر عامل  و عضو هیئت مدیره موسسه یادشده هستند.

 پژوهشگران و علاقه مندان حوزه ری شناسی می توانند برای تحقیق و پژوهش و یا اهدای اسناد، اوراق و کتاب های معتبر در خصوص مشاهیر، مفاخر، تاریخ و... با موضوع شهرستان ری به دفتر این موسسه واقع در شهرری، دولت آباد، خیابان شهید مهدی حق گویان ، خیابان توسلی، سرای محله دولت آباد مراجعه کنند.

ارسال نظرات