خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در آیین تکریم و معارفه فرماندهی سپاه هوراند گفت: عمده ترین بحث حائز اهمیت در کشور بحث اطاعت از امامت و ولایت فقیه است که باید در سرلوحه امور جامعه قرار گیرد و تنها در این صورت به سربلندی دست می یابیم.
کد خبر: ۹۰۳۶۵۰۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عباس قلی زاده به رهبری مقتدرانه حاکم بر جامعه اشاره و بیان کرد: تمامی پیشرفت های حاصل شده در انقلاب اسلامی به لطف رهبری مدبرانه و همچنین اتکا و باور به توانایی های خودمان و در سایه تلاش و استفاده از استعداد های جوانان است.
وی افزود: در طول انقلاب و در دفاع مقدس که نمونه بارز یک جنگ جهانی تمام عیار بود فهمیدیم که راه غلبه بر مشکلات وابستگی به قدرت های خارجی نیست و کلید پیروزی در داخل کشور است.

سردار عباسقلی زاده ‌در پایان با ابراز امیدواری از حل مشکلات موجود در جامعه خاطر نشان کرد: به لطف حمایت و پشتیبانی مردم انقلابی از نظام جمهوری اسلامی ایران مشکلات موجود در کشور به زودی حل خواهد شد.

ولایت مداری؛ سرلوحه امور جامعه/ کلید حل مشکلات تکیه بر توان داخلی

در آیینی با حضور سردار عباس قلی زاده جانشین فرماندهی سپاه عاشورا، احمد عبادی به عنوان فرمانده جدید سپاه هوراند معرفی و از زحمات محمدرضا سلطان زاده قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها