مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: فضای روح بخش امامزادگان روح های آماده را جلا داده و به آغوش اهل بیت(ع) بازمی گرداند.
کد خبر: ۹۰۳۶۵۲۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام محسن مؤمنی مقدم، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گفت: سازمان اوقاف توجه ویژه‌ای به امامزادگان و بقاع متبرکه دارد و در اغلب برنامه‌های خود از ظرفیت معنوی بالای این اماکن متبرکه بهره می‌برد.

وی اظهار داشت: انسان‌های با اخلاص و مؤمنان واقعی به ویژه اگر از خاندان پاک اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باشند، مغناطیس عجیبی دارند و حتی بعد از مرگ نیز گویا حیات معنوی آنان ادامه دارد؛ همچنان با قلوب خسته ارتباط می‌گیرند و دین را تبلیغ می‌کنند.


مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان افزود: فضای روح بخش امامزادگان باعث شده مردم سرزمینمان به مناسبت‌های مختلف گرد آنان جمع شده و ساعاتی از دغدغه‌های دنیوی آسوده شوند و چه بسا این زیارت‌ها روح‌های آماده را جلا داده و به آغوش اهل بیت(ع) بازگردانده است.

مؤمنی مقدم تصریح کرد: با توجه به اهمیت فوق العاده امامزادگان و بقاع متبرکه سازمان اوقاف همواره با جدیت بحث‌های عمرانی این اماکن مقدس را پیگیری می‌کند و علاوه بر این ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی نیز که در جوار بقاع متبرکه از بازدهی بالاتری برخوردار است در اولویت برنامه‌های این سازمان می‌باشد.

مدیرکل اوقاف استان در پایان تأکید کرد: همچنین بحث معرفی امامزادگان و بیان مختصری از زندگی نامه، خط مشی و مبارزات این بزرگواران نیز ضروری به نظر می‌رسد و این خود یک الگوسازی خوبی برای مشتاقان و ارادتمندان به امامزادگان است.
ارسال نظرات