خبرهای داغ:
توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین

برگزاری کارگاه آموزشی معصومه شناسی (س) در شاهرود

کارگاه آموزشی معصومه شناسی (س) و سبک زندگی حضرت معصومه (س) درموسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۵۳۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: به مناسبت سالروزمیلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) کارگاه آموزشی معصومه شناسی (س) وسبک زندگی حضرت معصومه (س) بمدت سه روز در موسسه فرهنگی بین الحرمین برگزار شد.
محمد ابراهیمی افزود: در این مراسم معنوی استاد بهرامی پیرامون زندگی حضرت معصومه (س)، کرامات ایشان و اهمیت زیارت آن بانوی مکرمه با توجه به احادیث امام رضا (ع)، مطالبی بیان کرد.
این کارشناس فرهنگی در ادامه با اشاره به اینکه آن حضرت نمونه کاملی از یک زن مسلمان بود و نه تنها برای عصر خود بلکه برای تمامی دوران و به‌ویژه زمان فعلی، الگوی بسیار مناسبی برای زنان جامعه است، اظهار کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) در دوران حیات بابرکت خویش همواره در مسیر ولایت بود.
کارگاه سبک زندگی حضرت معصومه (س) از مورخه شنبه ۲۴ تیرماه الی دوشنبه ۲۵ تیرماه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در موسسه فرهنگی بین الحرمین برگزار گردید.
لازم بذکراست این کارگاه آموزشی قرار بود در دوروز برگزار گردد که به جهت استقبال از این کارگاه بمدت سه روز برگزار گردید، برگزاری مسابقه فرهنگی، جلسه پرسش و پاسخ و اهداء محصولات فرهنگی از دیگر برنامه‌های اجرایی در این سه روز بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها