کوهی مقدم :

حضور بازرسان آژانس بین المللی اتمی با مقاومت اساتید دانشگاه شهید بهشتی روبرو شده است

دبیر دفتر تحکیم وحدت گفت: حضور بازرسان آژانس بین المللی اتمی تاکنون با مخالف و مقاومت اساتید دانشگاه شهید بهشتی روبرو شده است.
کد خبر: ۹۰۳۶۵۴۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، کوهی مقدم دبیر دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: بنده دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی هستم و با پیگیری‌هایی که از طریق اساتید و دانشجویان انقلابی دانشکده انرژی هسته‌ای داشته ایم متوجه شدیم که قبل از این هم خواسته شده که از دانشکده مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی بازدید شود.منتهی این مسئله همیشه با مخالفت و مقاومت اساتید دانشگاه مواجه شده و چنین اجازه‌ای را برای انجام بازرسی نداده اند.

وی افزود: به جهت اینکه دانشگاه شهید بهشتی یکی از قطب‌های دانش مهندسی هسته‌ای در کشورمان است به گونه‌ای که شهید شهریاری در این دانشگاه خدمات بسیار ویژه‌ای را ارائه کرده و دکتر فریدون عباسی هم در این دانشگاه حضور دارند، طبیعتا پیش‌بینی می‌کردیم که بعد از دانشگاه علم و صنعت اگر بازرسان آژانس بخواهند به دانشگاه دیگری بروند یکی از گزینه‌های آن‌ها حتما دانشگاه شهید بهشتی است. در هر حال زمزمه‌ها برای بازدید از این دانشگاه جدی است.

دبیر دفتر تحکیم وحدت گفت: اگر بازرسی از دانشکده مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی اتفاق بیفتد ما به همراه دیگر دانشجویان انقلابی این دانشگاه یک مطالبه و بازخواست جدی از رئیس دانشگاه خواهیم داشت که چرا این اتفاق افتاده است. از طرفی در سطح کلان هم وزارت علوم باید پاسخگوی این مسئله باشد که چطور اجازه می‌دهند فضای علمی و فضای دانشگاهی تحت نظارت و تاثیر بازرسان آژانس قرار بگیرد.

ارسال نظرات