خبرهای داغ:
فرماندار سرپل ذهاب گفت: اوقات فراغت جوانان یکی از دغدغه های مهم مسئولین است که باید با رویکرد ارتقایی به سمت سالم سازی جامعه هدایت شود.
کد خبر: ۹۰۳۶۵۹۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

محبت جمالی نیا در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب،   اظهار داشت: گذران اوقات فراغت همانطوری که متأثر از فرهنگ و جامعه است در ساختار جامعه و فرهنگ نیز اثر می گذارد و به مرور زمان موجبات تغییرات اجتماعی را فراهم می آورد، بطوریکه با برنامه ریزی صحیح و حساب شده و مناسب برای اوقات فراغت افراد جامعه می توان به توسعه ملی رسید.

 

وی اوقات فراغت را به عنوان یکی از بزرگترین دغدغه‌های جامعه یاد کرد و افزود: همواره تمامی دغدغه مسئولین شهرستان ایجاد برنامه‌های مناسب دراین زمینه می باشد.

 

فرماندار شهرستان گفت: متنوع بودن خلاقیت‌ها در ارائه برنامه‌ها می تواند نقش موثری در تدوین برنامه‌های اوقات فراغت برای جوانان داشته باشد.

 

وی تاکید کرد: بسیار ضروری است که برنامه های جامعی در جهت پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تهیه و تنظیم شود و این مهم باید با همکاری و مشارکت نهادهای ذیربط در بهره وری و بارورسازی این فرصت ها، زمینه پیشگیری از هر نوع آسیب پذیری را در ایام فراغت نوجوانان و جوانان محقق گردد.

 

ارسال نظرات