خبرهای داغ:
اولین مرحله اردوی یاوران ولایت سازمان بسیج دانش آموزی صیدون در اردوگاه آموزش و پرورش صیدون واقع در امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۳۶۶۰۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،سروان پاسدار علی محمد نعمتی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ، اردوهای دانش آموزی را فرصتی برای خودسازی و تمرین کار گروهی دانست و خواستار توجه جوانان و نوجوانان به تحقق پیشرفت علم و فن آوری شد .

وی در ادامه از برگزاری اردوهای یاوران ولایت بسیج دانش آموزی صیدون در قالب چند دوره آموزشی با حضور ۶۰ نفر از دانش آموزان پیشگام خواهر وبرادر در مرداد ماه امسال در اردوگاه اداره آموزش و پرورش خبر داد.

نعمتی با اشاره به فرمایشات رهبری که فرمودند نسل دانش آموز امروز ما نسل خوبی است بیان داشت: اگر در بسیج دانش آموزی خوب کار شود دانش آموز در دانشگاه و سطح جامعه در آینده تاثیر گذار خواهد بود.

وی در ادامه ابراز داشت:طرح یاوران ولایت امسال به پاسداشت شهدای مدافع حرم و با شعار مدرسه انقلاب و دانش آموز انقلابی اجرا می شود و تاکید دوره یاوران ولایت آشنایی با کار تشکیلاتی، مدیریتی، مسائل بصیرتی و مدیری اسلامی دانش آموزان می باشد.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به تمرکز دشمن بر روی جوانان ،باید جوانان با مبانی انقلاب و تئوری ولایت فقیه و نقش ولایت در استمرار انقلاب و رفع شبهات آشنا شوند.
مسئول بسیج دانش آموزی بخش صیدون در پایان گفت: بسیج دانش آموزی کانون بسیج اقشار می باشد و با توجه به اهداف انقلاب و تربیت نسل آینده برای انقلاب و تاثیر گذاری بسیج مستضعفین هم در انقلاب و هم در جنگ تحمیلی و حتی عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و نظامی باید توجه ویژه ای به این قشر شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها