خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل درهندیجان گفت:در راستای خدمات رسانی عمرانی به خانواده های بی بضاعت به همین منظور با مشارکت خیرین هندیجان و بسیجیان گروه جهادی شهید گشتیل تعدادی ازمنازل محرومین شهرستان بازسازی و مابقی درحال پیگیری هستند و همچنین دودستگاه یخچال به نیازمندان هندیجان اهداء شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۶۱۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

محمد حسین عنانات شب دوشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بالبیک به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در خدمات رسانی شایسته به خانواده های محروم شهری وروستایی به همین منظور گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل مستقر در یادمان شهدای گمنام هندیجان اقدام به بازسازی تعداد از منازل نیازمند نموده که تا کنون بیش از ۱۵ میلیون تومان با مشارکت خیرین شهرستان هزینه و انجام گرفته است.

وی افزود :گروه های جهادی شهرستان در کارهای فرهنگی ،عمرانی و توزیع بسته های مواد غذایی در بین نیازمندان همواره پیشقدم بوده و با مشارکت خیرین دیگر برنامه های رفاهی برای محرومین شهرستان در حال پیگیری هستند و اینگونه اقدامات بسیج تاثیر گذار بوده است.

وی بابیان حمایت بیشتر خیرین در بازسازی منازل محروم گفت:در صورت کمک های بیشتر خیرین می توان اقدامات بهتری در باز سازی و تعمیر منازل افراد نیازمند و مستحق انجام داد که تاکنون این نوع کارهای خداپسندانه به شایستگی و همت بسیجیان هندیجان اجرایی شده است.

عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل عنوان کرد:یکی از کارهایی که بایستی مورد توجه قرار بگیرد کمک رسانی به افراد بی بضاعت است که همه در این راه خیر و ثواب مشارکت داشته باشند خیلی از افراد محروم به راحتی زندگی بدون مشکل خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها