به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید:
جلسه تکریم و معارفه مسئولان کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌شمال برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۶۳۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

به گزارش سرویس بسیج اساتید خبرگزاری بسیج ، جلسه تکریم و معارفه مسئولان کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌شمال برگزار شد.

در این جلسه ، رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم  توجه بسیج اساتید به حفظ و تقویت ارتباط مستقیم دانشگاهیان با مسیر انقلاب اسلامی تاکید کرد .

سیدمحمود هاشمی در این جلسه با تبیین اهداف بسیج اساتید در دانشگاه‌ها، تقویت شجره طیبه بسیج را به معنای تقویت انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: «اگر اقشار مختلف بسیج در دانشگاه تقویت شود نظام و انقلاب تقویت شده است».

وی  افزود: «اقشار مختلف بسیج از اول انقلاب تاکنون مبنای اولویت آنها نیاز انقلاب، نظام و کشور بوده است لذا باید تلاش کنیم بین فلسفه وجودی کانون‌های بسیج و عملکرد آن رابطه وجود داشته باشد و چنانچه بین رسالت و انتظارات با عملکردها فاصله وجود داشته باشد به همان میزان در دستیابی به اهداف ضعف خواهیم داشت».

«بسیج اساتید در هیچ جناحی هضم نمی‌شود و نخواهد شد و حیطه بسیج به اندازه انقلاب اسلامی گسترده است لذا از اساتید انقلابی انتظار می رود برای تحقق اهداف انقلاب در دانشگاه با دغدغه و جدیت ورود کنند».

در این مراسم با قدردانی از خدمات و تلاش‌های دکتر کیانوش فتحی در زمان تصدی مسئولیت بسیج استادان واحد تهران شمال، دکتر مجتبی معظمی به عنوان مسئول کانون بسیج اساتید واحد تهران شمال معرفی شد.

منبع : آنا

 

ارسال نظرات