با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد؛

تکریم و تجلیل از شبانان و گله داران عشایری چهارمحال و بختیاری

همایش تکریم و تجلیل از 400شبان و گله دار عشایری استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان کشوری در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۶۶۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش تجلیل از 400 شبان و گله دار عشایری استان چهارمحال و بختیاری با حضور سردار حزنی، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سیف، مسئول سازمان بسیج عشایری کشور و مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم، "حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام"، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، "سردار علی محمد اکبری"، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، "سردار ضیاءالدین حزنی" فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، "سردار نصرت الله سیف"، رئیس سازمان بسیج عشایری کشور، "علی کاظمی"، نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی و " ذبیح الله غریب"، رئیس جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری به ایراد سخن پرداختند.

بیان مشکلات جامعه عشایری استان چهارمحال و بختیاری، توسط نماینده این قشر از دیگر بخش های همایش تکریم و تجلیل از شبانان و گله داران عشایر در مجتمع لاله شهرکرد بود.

به گزارش بسیج، نمایشگاهی با 6غرفه با محوریت اقتصاد مقاومتی عشایر، صنایع دستی عشایر، ثبت تجربیات و جذب بسیج عشایری، مشاوره دامپزشکی، خدمات پزشکی و پاسخ به مسائل شرعی عشایر در حاشیه این همایش برپا شده بود.

شایان ذکر است: در پایان این همایش با اهدای کوله پشتی مجهز به تجهیزات و اقلام مورد نیاز شبانان و گله داران عشایری شامل؛ کفش کوهنوردی، رادیو ترانزیستوری، چراغ قوه، اقلام بهداشتی ، لباس گرم و بادگیر و ...، تجلیل شد.

ارسال نظرات