خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تاکستان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تاکستان: او که دختر امامت و خواهر ولایت و عمه امام وجود وسخاوت به عنوان یک الگوی و مقتدا برای دختران و زنان جامعه اسلامی است
کد خبر: ۹۰۳۶۶۶۹
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

حجت السلام صادقی مسئول نمایندگی سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان ضمن تبریم به مناسبت فرا رسیدن ایام ولادت حضرت معصومه(س) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، اظهار کرد: روزگارانی که مردم جاهل از متولد شدن دختر در خانه شان رنگ صورتشان سیاه می شد ودختران را زنده به گور می کردند، پیامبری متولد شد و ظهور می کند که بر دستان دختر بوسه می زند و به احترام او تمام قد می ایستد قام الیها.
وی ادامه داد: به برکت اسلام در تاریخ دختران نام آور می شوند و دخترانی به وجود می آیند که بانوی کرامت می شوند و به عنوان الگو و اسوه معرفی می گردند.
وی با اشاره به جایگاه حضرت معصومه (س) اظهار کرد: فاطمه معصومه، او که دختر امامت و خواهر ولایت و عمه امام وجود وسخاوت به عنوان یک الگوی و مقتدا برای دختران و زنان جامعه اسلامی است، اوست که پس از سفر برادرش امام رضا به ایران قصد زیارت و دیدار از امام خود رنج سفر را بر خورد می خورد و پا در سفر زیارتی امام می گذارد و وقتی بین راه مریض می شود و به قم می رود در طی چند روز استراحت در قم در میعادگاه الهی به راز و نیاز می پردازد که امروزه بیت النور حضرت معصومه محل عبادت و زیارت مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت است.
صادقی خاطر نشان کرد: روز 11 ز ماه ذی قعده میلاد سراسر نور و برکت خورشید هشتم از استان ولایت است که او با آمدنش حلقه ولایت را به هم متصل کرد تا طعنه زنندگان این که با امام موسی بن جعفر امامت منقطع شده زبان درگلو بگیرند.
وی در پایان گفت: میلاد باسعادت فاطمه معصومه، بانوی کرامت و کریمه اهل بیت و میلاد باسعادت امام رئوف امام مهربان شیعیان امام رضا(ع) را به تمام شیعیان و پیروانشان تبریک می گوییم.
7001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها