رئیس سازمان بسیج رسانه استان اردبیل گفت: مطالبه‌گری منطقی از مسئولان و پیگیری کاستی‌های موجود در جامعه وظیفه اصلی رسانه‌های استان اردبیل است.
کد خبر: ۹۰۳۶۶۸۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲

مطالبه‌گری منطقی از مسئولان وظیفه اصلی رسانه‌های استان اردبیل است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی لطفی ظهر امروز در دیدار با مدیر مسئول جدید خبرگزاری فارس استان اردبیل که در دفتر خبرگزاری بسیج استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: مطالبه‌گری منطقی از مسئولان، پیگیری کاستی‌های موجود در جامعه و بیان مشکلات مردم وظیفه اصلی رسانه‌های استان اردبیل است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید چشم بیدار جامعه باشند، افزود: وظیفه اصلی خبرنگاران استان به ویژه خبرنگاران رسانه‌های انقلابی شنیدن مشکلات مردم و بیان منطقی آن در فضای رسانه‌ای است.

مطالبه‌گری منطقی از مسئولان وظیفه اصلی رسانه‌های استان اردبیل است

رئیس بسیج رسانه استان اردبیل تاکید کرد: در مقطع کنونی که کشور متوجه تهدیدات مختلف فرهنگی و رسانه از سوی دشمن است باید مراقب باشیم تا یاس و نامیدی را در بین افکار عمومی تزریق نکنیم و توجه به این مساله باید در اولویت فعالیت‌های رسانه‌ها باشد.

لطفی ادامه داد: خبرگزاری فارس به عنوان فرزند انقلاب در سطح استان اردبیل از ظرفیت و قابلیت بسیار بالایی در ایجاد هم‌افزایی در بین مسئولان تلاش‌گر برای حل مشکلات و نقد عملکرد و ارایه راهکار‌ها و پیشنهادات برای دیگر مسؤولان دارد که امیدواریم از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه اکثر رسانه‌های استان تاکنون در این مسیر حرکت کردند، گفت: مطالبه در فضای رسانه‌ای باید در فضایی منطقی و همراه با ارایه پیشنهاد و تزریق امید در جامعه باشد تا بتوانیم مشکلات موجود را با کمک همدیگر حل کنیم.

ارسال نظرات