در جشن دهه کرامت بسیجیان لردگان عنوان شد:

شیعه معتقد به رعایت حقوق مردم است

کارشناس مسایل مذهبی گفت: رعایت حقوق مردم و وفای به عهد و عمل به آن از ویژگی های شیعیان است.
کد خبر: ۹۰۳۶۶۸۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد با سعادت امام هشتم(علیه السلام) مراسم جشنی در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لردگان برگزار شد.

در این مراسم جشن که به همت روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج لردگان برگزار شد، علاوه بر سخنرانی، یکی از ذاکران اهلبیت علیهم السلام به ذکر مولودی پرداخت و در پایان از حضار با شیرینی پذیرایی شد.

حجت الاسلام سید مهران کریم پور، با تبریک دهه کرامت و ولادت باسعادت هشتمین اختر سپهر امامت و ولایت، گفت: دهه کرامت یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است و همچنین یادآور لطیف ترین علائق و مهر و وفای کم نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر می باشد.

حجت الاسلام کریم پور ادامه داد: مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نمود و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده، برگرفته از محبت و علاقه امام حسین (علیه السلام) و حضرت زینب(سلام الله علیها) می باشد و این بزرگواران کانون دعا و قرآن و نیایش هستند.

وی با اشاره به حدیثی از امام رضا (علیه السلام) گفت: از نظر امام هشتم، شیعه دارای سه خصلت؛ رعایت قول و عمل ، رعایت حقوق مردم و اهل تقیه بودن در شرایط حساس می باشد.

گفتنی است: مولودی خوانی و پخش شیرینی از دیگر برنامه های این جشن بود.

ارسال نظرات