خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذبایجان غربی خبر داد
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذبایجان غربی گفت: زائران مناطق عملیاتی شمال غرب کشور 20 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۰۳۶۶۹۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

 

جلیل وحیدی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار کرد: زائران مناطق عملیاتی شمال غرب کشور 20 درصد افزایش یافته است.

 وی با اشاره به اعزام بیش از ۵۹ هزار زائر به مناطق عملیاتی جنوب، افزود: در سال گذشته بیش از ۲۲۲ هزار نفر زائر از اقشار مختلف مردم از یادمان ها و مناطق عملیاتی شمالغرب بازدید کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا با اشاره به اینکه هر ساله بین ۱۰ تا ۲۰ درصد رشد در تعداد زائران وجود دارد، ابراز کرد: این زائران از ۲۸ استان مختلف کشور از یادمان ها بازدید کردند.

وحیدی تاکید کرد: در سال گذشته ۶۳ شب نمایش رزمی بصیرتی با هنرنمایی ۸۰ هنرمند و حضور بیش از ۱۵۰ هزار نفر بازدید کننده برگزار شد.

وی گفت: ۷ یادمان در استان آمادگی حضور زائران راهیان نور را دارند که ۶ یادمان از آن ها پشتیبان و معین دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا اذعان کرد: اردوهای راهیان نور شمالغرب از ۱۵ تیر آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد که بیش از ۲۲ هزار نفر از زائران از آذربایجان غربی هستند.

وحیدی ادامه داد: سردشت، پیرانشهر، نقده، اشنویه و ارومیه شهرهای زائرپذیر استان بوده و یادمان های شهدا در این شهرها قرار دارند.

وی با تاکید بر تاثیر مثبت و ظرفیت گردشگری راهیان نور اظهار کرد: هیچ اعتباری به نام راهیان نور برای دستگاه های استان لحاظ نشده و همه هزینه ها از محل اعتبارات فرهنگی هزینه می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات