رئیس اداره جهاد کشاورزی بخش خنجین شهرستان فراهان گفت؛
رئیس جهاد کشاورزی بخش خنجین شهرستان فراهان گفت:برداشت گندم و جو از اوائل تیر ماه آغاز شده است که اینکار با فعالیت حدودا بیست دستگاه کمباینی که وارد منطقه شده اند و کار برداشت گندم را انجام می دهند، ادامه دارد.
کد خبر: ۹۰۳۶۷۰۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

صفرعلی آقا زیارتی رئیس جهاد کشاورزی بخش خنجین شهرستان فراهان در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج گفت:برداشت گندم و جو از اوائل تیر ماه آغاز شده است که اینکار با فعالیت حدودا بیست دستگاه کمباینی که وارد منطقه شده اند و کار برداشت گندم را انجام می دهند، ادامه دارد.

وی افزود:مقدار گندم آبی دراین بخش 1300هکتار و گندم دیم 7000 هکتار می باشد.کشاورزان می توانند قبل از مراجعه به سیلوها با مراجعه به جهاد کشاورزی اطلاعات خود را در سامانه وارد نمایند تادر موقع تحویل گندم به سیلوها مشکلی نداشته باشند .

آقا زیارتی در ادامه گفت:دو سیلو در شهرستان فراهان ویک سیلو درشهرستان کمیجان آماده دریافت گندم از کشاورزان منطقه می باشند.

وی در آخر ضمن قدر دانی از زحمات تمامی کشاورزان تاکید کرد که کشاورزان عزیز تا آنجایی که امکان دارد در زمان کشت ازبذر اصلاح شده و کود و سم استفاده نمایند وعمق وتاریخ کشت را حتما رعایت کنند.

ارسال نظرات