رعیتی‌فرد: عارضه یابی دقیق در زمینه های فعالیت جامعه کارگری یکی از وظایفی است که هیأت های اندیشه ورز سازمان بسیج کارگری در سراسر کشور بر عهده دارند و این کار را به خوبی انجام می دهند.
کد خبر: ۹۰۳۶۷۳۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور, نشست هم اندیشی مسئولین سازمان بسیج کارگری سراسر کشور با  مسئولین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف هم افزایی ظرفیت ها برای حل مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی صبح امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.
علی حسین رعیتی‌فرد مسئول سازمان بسیج کارگری کشور صبح امروز (سه شنبه 26 تیرماه) در نشست هم اندیشی مدیران سازمان بسیج کارگری با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به ظرفیت و توان ویژه بسیج کارگری اظهار داشت: سازمان بسیج کارگری با کادری آماده و توانا آمادگی هرگونه همکاری و یاری رسانی به وزارت کار را دارد.

وی با بیان اینکه بسیج کارگری به دنبال این است که چرخ کارخانجات از حرکت نایستد، افزود: عارضه یابی دقیق در زمینه های فعالیت جامعه کارگری یکی از وظایفی است که هیأت های اندیشه ورز سازمان بسیج کارگری در سراسر کشور بر عهده دارند و این کار را به خوبی انجام می دهند و بر همین اساس هم ما اطلاعات دقیقی از چالش های موجود و پیش روی جامعه کارگری را در اختیار داریم و با هم افزایی می توان به این چالش ها پاسخ داد.

مسئول سازمان بسیج کارگری با تأکید بر لزوم ایجاد کمیته های مشترک با همکاری این سازمان و وزارت کار، گفت: ما نیاز داریم که کمیته های مشترک با معاونان وزارت کار تشکیل دهیم و دغدغه هایی که در کف بازار وجود دارد را منتقل کنیم تا پاسخی مناسب برای این دغدغه ها انتخاب شود.

وی در پایان اذعان کرد: بسیج نیروی انقلاب است و هر زمان که احساس نیاز کند، به مقوله ای وارد می شود و با کار و فعالیت جهادی در آن عرصه، وضعیت مطلوبی به بار می آورد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات