فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: امروز ایران اسلامی و فرزندان مقاومت به تاسی از فرهنگ مقاومت و آزاد اندیشی که منشعب از آرمانهای انقلاب اسلامی است در جهان خط مقاومتی آزاد منشانه و اسلامی را در پیش گرفته اند
کد خبر: ۹۰۳۶۷۴۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک ؛سرهنگ پاسدار محمد رضا عسکری در دیدار خانواده طلبه شهید علی اکبر رضوی ، شهدا را مایه عزت و ابروی نظام و ملت خواندن که در هشت سال دفاع مقدس رشادت های بی نظیری را از خود نشان دادند .

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج خدمتگزار خانواده معظم شهدا هستند، تصریح کرد: شهدا از افتخارات بی نظیر انقلاب اسلامی و ملت ما هستند چرا که موهبت الهی و معنویت شهدا انقلاب و نظام ما را بیمه کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهدا باب‌الحوائج هستند، تصریح کرد: مردم خود را به یکی از شهدا نزدیک کنند و اطمینان داشته باشند شهدا دستگیری می‌کنند و  شهادت مهم است اما ادامه دادن راه شهدا مهم‌تر است.

عسکری تصریح کرد: امروز ایران اسلامی و فرزندان مقاومت به تاسی از فرهنگ مقاومت و آزاد اندیشی که منشعب از آرمانهای انقلاب اسلامی است در جهان خط مقاومتی آزاد منشانه و اسلامی را در پیش گرفته اند که استکبار و طاغوتهای زمانه را در حیرت و هراس فرو برده است.

طلبه شهید علی اکبر رضوی ، در سال 1365 در عملیات کربلای 4 در جزیره بوارین به فیض شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات