بسیجیان گردن بیت‌المقدس حوزه شهری لنگرود با تانکر به روستاهای بالادست بخش اطاقور در فصل کم‌آبی، آب‌رسانی کردند.
کد خبر: ۹۰۳۶۷۴۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، دمای هوای در استان گیلان در روزهای اخیر به بالای 40 درجه رسیده و افزایش دما در این استان برای مردمی که دسترسی به آب ندارند و یا دسترسی آن‌ها به آب کمتر است را با چالش‌هایی روبرو کرده است.

شهرستان لنگرود ازجمله شهرستان‌های شرقی استان گیلان است که در بخش‌های بالادستی آن ازجمله بخش اطاقور کمبود آب بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

کمبودی آب در روستاهای بخش اطاقور حتی برای خوردن نیز دردسرساز شده و مردم روستاهای محدوده این بخش به‌سختی آب موردنیاز برای آشامیدن خود را تأمین می‌کنند.

با فشار آوردن خشکی زمین و تشنگی بر خانوارها در روستاهای منطقه اطاقور لنگرود، تنها روحیه خدمت‌رسانی بسیجیان این بخش چاره‌ساز شده و توانسته با تلاش و پشتکار و به کار گرفتن روحیه جهاد آب موردنیاز روستانشینان برای آشامیدن را تأمین کند.

بسیجیان گردان بیت‌المقدس حوزه مقاومت بسیج شهری سپاه ناحیه لنگرود به همت پاسداران این حوزه طرح آب‌رسانی به روستائیان را در روزهای گرم و کم آب در دستور کار خود قرار داده‌اند و روزانه با اعزام چنین تانکر آب شرب، این مایه حیات را در اختیار هم شهری‌های خود در بالادست که اکنون با کمبود آب مواجه شده‌اند قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات