خبرهای داغ:
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: کار در انقلاب ما روحیه انقلابی می خواهد، شهدای ما مگر دستورالعمل داشته اند که به جبهه بروند؟ ولی رمز پیروزی را رعایت کردند و پیروز هم شدند.
کد خبر: ۹۰۳۶۷۵۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ به نقل از گلستان ما ، سردار عبدالرضا عابد در مراسم معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با عرض تبریک به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: شهدای ما با اینکه امروز از میان ما رفته اند ولی هیچ گاه این طور نیست آنها با آثاری که در بینمان قرار داده اند در بین ما هستند.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان اینکه برخی ها به اشتباه فکر می کنند که در جنگ دفاع مقدس فقط با کشور عراق در جنگ بودیم افزود: حضرت امام(ره) به گردن تک تک ما حق دارد، آن حضرت به ما مطالبی را آموخت و گوشزد کرد که امروز باید عملی کنیم. امروز باید دقت کنیم بعد از حضرت امام چکار کرده ایم؟!

تکریم و معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان انجام شد

عابد در ادامه امریکا را در مقابله با ایران ناتوان خواند و متذکر شد: امروز کشوری مثل آمریکا اگر می توانست ضربه ای به کشور ما بزند آیا این کار را نمیکرد؟ در تقابل های گوناگون ایران با کمک خدا توانست پیروز شود. در واقعه طبس مگر تجهیزات نظامی وجود داشت؟ ولی همه معادلات آن را نقش بر آب کرد.

وی در خصوص ارتباط با دنیا تاکید کرد: ارتباط با دنیا نیاز هر کشوری است ولی باید در رابطه با امریکا نهایت دقت لحاظ شود آنها هیچ تعهدی به آخرت ندارند چطور می شود با آنها پیمان بست؟!

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با بیان این جمله که هدف های بزرگ را نمی توان به سادگی به دست آورد خاطر نشان کرد: کار در انقلاب ما روحیه انقلابی می خواهد، شهدای ما مگر دستورالعمل داشته اند که به جبهه بروند؟ ولی رمز پیروزی را رعایت کردند و پیروز هم شدند رمز موفقیت هم وحدت کلمه بود.

عابد هدف دشمن را حمله به انسجام، ایمان، وحدت و اسلام دانست و بیان کرد: نمی شود دست روی دست بگذاریم تا آنها هر کاری که می خواهند انجام دهند. ما با بصیرت و آگاهی کامل در مقابله با آنها ایستادگی کنیم.

وی افزود: این انسجام برای آنها بسیار حیاتی است، هر روز هم با بهانه های واهی کشور ما را می خواهند بهم بزنند. یک روز با گرانی، یک روز با نبود آب و ...

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به خدمات مدافعان حرم تاکید کرد: مدافعان حرم اگر امروز نبودند امروز چه وضعیتی داشتیم؟ داعش به وجود آمده برای نابودی ایران نه برای اشغال سوریه و عراق .

وی در پایان گفت: مهمترین کار اوقاف شفاف سازی است مردم باید بدانند چیزی را که وقف می کنند در چه راهی مصرف می شود، این شفافیت مهمترین قسمت اوقاف است.

در قطعی برق و آب به هیچ عنوان تبعیضی قائل نمی شویم

علی اصغر طهماسبی در مراسم معارفه مدیر کل اوقاف و امور خریه استان اظهار کرد: این گونه نشستها باعث این می شود که ما بتوانیم ما از آخرین دستاورد های نظام یاد و به تصویر بکشیم و به دیگران بگوییم که در در این راه تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار  گلستان با بیان اینکه رئیس جمهور امریکا ایجاد فتنه در کشور ما را جزء دستاورد نظام خود میداند تصریح کرد: در چهل سال گذشته مردم ما شهدای گرانقدری را به این نظام اهدا کرده اند و همچنین در انتخابات های گذشته مردم به تکلیف خودشان خوب عمل کرده اند.

وی گفت: مردم ما توانستند در موقعیت های حساس به خوبی از کشور و از ارزش های نظام دفاع کردند و با این کارشان خواستند کوچکترین گزندی به کشورشان نرسد.

این مقام مسئول خدمت به مردم را بیش از گذشته لازم دانست و ابراز کرد: برخی از مطالبات از مردم دو بال دارد یکی مطالبه به حق مردم و دیگری تشنج و ایجاد آشوب در شهرها. اگر جواب قانع کننده ای به این مردم داده نشود قطعاً مردم ما مسیر اشتباه را در پیش خواهند گرفت و طبق برنامه دشمن ما عمل می کنند.

تکریم و معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان انجام شد

طهماسبی خاطر نشان کرد: ما در استان گلستان در کمال آرامش مشغول به زندگی هستیم. تامین امنیت هزینه خاکستری دارد و به هیچ عنوان دیده نمی شود. در حالی که در خیلی از کشور ها این امنیت وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار  گلستان با اشاره به اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با قدرت هر چه تمام تر پیش می رود افزود: جمهوری اسلامی ایران مانند اوایل انقلاب نیست. امروز جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و با توجه به فداکاری شهدای هسته ای نگذاشته اند دشمن در سرزمین های اسلامی جولان دهد.

این مقام مسئول عملکرد دشمنان را در مقابله با کشور ایران ناتوان دانست و ادامه داد: هیچ دشمنی نمی تواند کمر جمهوری اسلامی را خم کند. امروز اگر اکسیر وحدت در کشور ما وجود نداشته باشد دچار آسیب می شویم باید به این قسمت توجه ویژه ای داشت.

وی با اشاره به اینکه وقتی امریکا از برجام خارج شد وحدت در کشور تقویت شد بیان کرد: امروز مشکلاتی از قبیل قطعی برق و آب برخی از مردم را شاکی کرده است. بالا بودن مصرف برق و آب باعث این شده که در این حامل های انرژی محدودیت های لازم را باید داشته باشیم تا همه بتوانند از این انرژی ها استفاده کنند.

طهماسبی در پایان گفت: در قطعی برق و آب به هیچ عنوان تبعیضی قائل نمی شود و این قطعی برای همه شهروندان گلستانی است.

۱۲ نقطه استان ساخت بقعه صفر تا صد داشتیم

حجة الاسلام والمسلمین سیف الله سهرابی در مراسم معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ضمن عرض خوش آمد گویی به حضار اظهار کرد: ما به عنوان یک سرباز دستوراتی که از مرکز به ما داده می شد انجام داده ایم انشاء الله توانسته باشیم در پست محوله را به نحو احسن به سرانجام رسانده باشیم.

تکریم و معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان انجام شد

مدیر کل سابق اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه ما قدمی برنداشته ایم مگر برای پشرفت استان تصریح کرد: ما باید سعی کنیم برای رضای خدا گام برداریم، اگر هدف ما این شد توانستیم پیشرفت کنیم‌. ما سعی کردیم در این مرکز فعالیت هایی را انجام دهیم که مردم به ما رضایتمندی خودشان را اعلام کرده باشند.

سهرابی با بیان مهمترین اقدامات سازمان اوقاف متذکر شد: موقوفات یک نهاد محبوب در کشور ما است باید در نگهداری موقوفات دقت لازم را به کار ببندیم.

وی با اشاره به اینکه در شهر گرگان موقوفات فرسوده بسیاری داریم خاطر نشان کرد: تلاش ما این بود که نسبت به این قضیه تلاش کنیم و این فرسودگی را از این وضعیت تا حدودی خارج کرده ایم.

سهرابی با بیان اینکه ما در ۱۲ نقطه استان ساخت بقعه صفر تا صد داشتیم ادامه داد: شبستان جعفر آباد، امام زاده جعفر ولیک آباد، زائر سرای دانشمند در گنبد، آق امام آزاد شهر، کاشی کاری و سرویس بهداشتی یحیی بن زید، محوطه سازی امام زاده طیب، کاشی کاری ایوان امام زاده عبدالله علیمها السلام از جمله مواردی بود که ساخته و یا تعمیرات در آن انجام شد.

سهرابی در پایان موفقیت روز افزون حجة الاسلام سلیمانی فر مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان گلستان را از خدای متعال خواستار شد.

بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تبدیل می شود

حجة الاسلام والمسلمین روح الله سلیمانی فر پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: امیدواریم در این پست جدیدی که مشغول به فعالیت هستیم همه با هم دست در دست هم بتوانیم در این زمینه اقدامات لازمی را به کار ببندیم تا بتوانیم در این کار موفق عمل کنیم.

تکریم و معارفه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان انجام شد

مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان گفت: از خداوند منّال هم درخواست دارم به ما کمک کند تا در این راه شرمنده مردم نباشیم . ما با همت و یاری مردم و خیرین استان انشاء الله بتوانیم در راستای فعالیت حجت الاسلام سهرابی بتوانیم به بهترین وجه از موقوفات استان بهره برداری لازم را ببریم و سعی کنیم همه پروژه های در دستور کار را به صورت اشتغال زایی گام بردارد.

سلیمانی فر در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اهداف اداره اوقاف استان اشتغالزایی است بیان کرد: انشاءالله این سازمان در زمینه ایجاد اشتغال گامی محکم بردارد و تاثیر این کار را مردم هم خواهند دید.

وی با بیان اینکه تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی یکی دیگر از اقدامات ما در این سنگر است تصریح کرد: از مردم و مسئولین در این استان هم خواهشمندیم در رابطه با تبریک سمت جدید بنده به خاطر صرفه جویی، از هر گونه چاپ بنر و پارچه خودداری کنند.

مدیر کل جدید اوقاف و امور خیریه استان با استقبال از انتقاد سازنده متذکر شد: هر گونه انتقاد سازنده ای که در پیشبرد اهداف اوقاف کمک می کند با جان و دل پزیرائیم و در این رابطه بهترین جایزه را به بهترین انتقاد کننده خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها