خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان عنوان کرد

ایجاد نشاط در جامعه از رسالت‌های سنگین حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه امروز بیش از هر روز جامعه ما نیاز به نشاط اجتماعی دارد، گفت: یکی از رسالت‌های سنگینی که در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد توجه به تزریق نشاط و شادابی است که در این زمینه باید اقداماتی صورت گیرد.
کد خبر: ۹۰۳۶۷۶۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷

ایجاد نشاط و شادابی در جامعه یکی از رسالت‌های سنگین حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدسعید شاهرخی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در مجموعه فرهنگی هنری شهید آوینی اظهار داشت: استان همدان با بیش از ۳ هزار سال خدمت و ۵۰۰ سال سابقه پایتختی ایران دارای پتانسیل در زمینه‌های متعدد است.

وی گفت: به یقین نقش علما، فرزانگان و فرهیختگان در نقش‌آفرینی و تاریخ‌سازی این منطقه تأثیر بسزایی داشته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تصریح کرد: امروز وظیفه ما است که در راستای حفظ و نگهداری آن جایگاه‌ها و داشته‌ها و ارتقاء فرهنگ و تمدن برای حفظ تاریخ و تمدن این مرز و بوم تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بیش از یک هزار و ۸۰۰ آثار تاریخی در این استان وجود دارد و دانشمندانی همچون بوعلی سینا، باباطاهر، عین القضات و بسیاری از مفاخری که آوازه جهانی دارند و نام‌آوران همدان هستند.

شاهرخی عنوان کرد: امروز مسئولیت ما بسیار سنگین بوده و نقش اداره ارشاد بسیار با اهمیت و تاثیرگذار و مهم است؛ همچنین استان همدان مورد توجه وزراتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی بیان داشت: ما اصحاب اندیشه و هنر در استان به وفور داریم، قسمت‌های فرهنگی و هنری که در استان فعال هستند بیش از ۶۰ انجمن در رشته‌های مختلف است که یک پتانسیل خوبی به شمار می‌رود که باید تقویت شوند تا با بهره‌گیری از این ظرفیت گام‌های بلند برداریم و بدون حاشیه برنامه‌هایی که زمینه‌ساز ارشاد اجتماعی باشد را داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر روز جامعه ما نیاز به نشاط اجتماعی دارد و یکی از رسالت‌های سنگینی که در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد توجه به تزریق نشاط و شادابی است که در این زمینه باید اقداماتی صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات