خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین
طاهرخانی گفت: برای دستیابی به اهداف عالیه در بحث سازندگی باید مدیریت استان و مسوولان استانی فراتر از نگاه های سیاسی دست به دست هم دهیم تا بتوانیم برنامه های ارزشمندی را در جهت ایجاد جامعه بدون محرومیت،اجرا نماییم.
کد خبر: ۹۰۳۶۷۷۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم شورای عالی طرح هجرت که در سالن جلسات استانداری و با حضور مسوولان استانی به مدیریت علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار برگزار شد بیان کرد: یکی از برکات انقلاب در مجموعه سازمان بسیج و سپاه، موضوع بسیج سازندگی هست.
 
وی گفت: آن چه که در ابتدای شکل گیری انقلاب موجب شد مردم نسبت به مسوولان ارادت داشته باشند، روحیه جهادی بود که در همه مجموعه مدیریت کشور وجود دارد.
 
معاون هماهنگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم جایگاه اصلی خودمان را به دست آوریم باید اهداف ما دوباره تداعی شود. در بحث سازندگی اقدامات خوبی صورت گرفته و پروژه هایی بزرگی اجرا شده اما باید گفت کار جهادی فقط پروژه های عمرانی نیست بلکه کارهای اعتقادی و فرهنگی را نیز شامل می شود.
 
طاهرخانی ادامه داد: امروز یکی از وظایف مهم ما با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری این است که به مردمی که در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته حضور دارند توجه بیشتری داشته باشیم و برای اینکه توطئه های دشمنان را در مباحث مختلف خنثی کنیم توجه ویژه به مردم امری الزامی است.
 
وی عنوان کرد: برای دستیابی به اهداف عالیه در بحث سازندگی باید مدیریت استان و مسوولان استانی فراتر از نگاه های سیاسی دست به دست هم دهیم تا بتوانیم کارهای ارزشمندی را در جهت ایجاد جامعه بدون منطقه محروم، انجام دهیم.
 
در ادامه سرهنگ برین مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی تصریح کرد: بسیج سازندگی یکی از فرصتها و نعماتی است که به مناطق محروم استان هدیه می شود.
 
وی گفت: همه اقداماتی که در طول چهل سال برای جاری کردن اهداف انقلاب و محرومیت زدایی انجام شده بود امروز ما در نقاط محروم بدنبال انجام آنها هستیم.
 
این مسوول اضافه کرد: تفاوت کار امروز ما با گذشته در این است که پیوست های فرهنگی، اجتماعی، سلامت، عمران و اشتغال را در مناطق محروم به طور همزمان انجام می دهیم.
 
مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قزوین عنوان کرد: در حوزه تعلیم و تربیت سنین هفت تا ۱۷ سال مورد هدف است. ما موظف هستیم تا کمک کنیم کسانی که فرصتی برای بالابردن تراز معدلشان از طریق تحصیل در فضاهای آموزشی شهری را ندارند بتوانند به این امر دست یافته و در فصاهای روستایی بتوانند برای دستیابی به هدف خود تلاش کنند.
 
سرهنگ برین خاطرنشان کرد: در حوزه سلامت، حوزه فرهنگی، حوزه اشتغال که به صورت اشتغال پایدار و خود جوش می باشد، فعالیت های زیادی انجام شده و باید کمک کنیم تا روستاها آباد شود تا از مهاجرت به شهرها جلوگیری شود.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها