عبدالمجید شیخی گفت: اقتصاد مقاومتی یک رویکرد انفعالی نیست چراکه در جهت حمایت از حقوق مردم است و قادر است با درونزا کردن رشد اقتصادی ساخت درونی را تقویت کند تا از این طریق پایداری اقتصادی هم فراهم شود.
کد خبر: ۹۰۳۶۸۰۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

 عبدالمجید شیخی اقتصاددان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: تکیه کردن بر توان داخلی  از مهم ترین مولفه های اقتصاد مقاومتی است و بهره گیری از توان داخلی از تاکیدات همیشگی امام خمینی و رهبر معظم است.

وی با بیان اینکه برای داشتن اقتصاد پویا باید شعار ما می توانیم را بیشتر عملیاتی شود افزود: با تکیه بر توان داخلی و نیروهای متخصص توجه ویژه شودبا تحقق شعار ما می توانیم  و توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های روستاها و شهرها و تلاش همه مسوولان اقتصادی رخ خواهد داد.از جمله سیاست های اقتصاد مقاومتی بهره گیری از پتانسیل های داخلی جهت کوتاه کردن مسیرهای توسعه کشور و خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم است.

این اقتصاددان در خاتمه افزود: اقتصاد مقاومتی یک رویکرد انفعالی نیست بلکه یک جهت گیری رو به آینده است ، اقتصاد مقاومتی در جهت حمایت از حقوق مردم است و قادر است با درونزا کردن رشد اقتصادی ساخت درونی را تقویت کند تا از این طریق پایداری اقتصادی هم فراهم شود.

ارسال نظرات