خبرهای داغ:
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: 100 میلیون مترمربع، مصرف پارچه چادر مشکی کشور است و این عدد در کنار 150 میلیون قطعه روسری و شال اگر در کنار هم گذاشته شود رقم بزرگی است.
کد خبر: ۹۰۳۶۸۷۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در آئین بزرگداشت فعالان عرصه عفاف و حجاب که عصر امروز در تالار رودکی تهران برگزار شد، اظهار کرد: از همه کسانی که دل در موضوع ارزشمند عفاف و حجاب دارند، تقدیر می کنم؛ در این سالها ارزشهای ما به اشکال مختلف مورد هجمه قرار گرفته است و توده مردم و مسئولان در برابر این هجمه مقاومت کرده اند.

وی افزود: تلاش علمی در حوزه طراحی محصولات عفاف و حجاب تاثیر مهمی در کار فرهنگی این حوزه دارد.

قبادی اضافه کرد: بزرگداشت امسال با سال گذشته تفاوتی دارد؛ سالهای گذشته از دستگاه های برتر هم تقدیر می کردیم اما امسال دایره را تنگتر کردیم و تنها از تلاشگران عرصه مد و لباس تقدیر خواهیم کرد.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ادامه داد: طرح فردوس یا طرح نذر حجاب در 100 مرکز کشور در حال اجراست اما به خوبی به مردم معرفی و شناسانده نشده است.

وی بیان داشت: ما توسعه و ترویج مبانی عفاف و حجاب را شعاری دنبال نمی کنیم و اقدامات قابل دفاعی در این حوزه انجام داده ایم.

قبادی با بیان اینکه بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن امسال نمره قابل قبولی می گیرد، گفت: فردا اتفاق بزرگی در بخش پوشش سر رونمایی می شود، ما در این بخش در حوزه نخ، پارچه و طراحی به خودکفایی رسیده ایم.

قبادی ادامه داد: 100 میلیون مترمربع، مصرف پارچه چادر مشکی کشور است و این عدد در کنار 150 میلیون قطعه روسری و شال اگر در کنار هم گذاشته شود رقم بزرگی است و استقلال در این بخش یک استقلال حماسی خواهد بود. کارگروه مد و لباس کشور برای این استقلال چند سال است در حال طراحی و برنامه ریزی است.

در این همایش از برگزیدگان مسابقه طراحی محصولات عفاف و حجاب که در بخش عفاف و حجاب بیست و ششمین نمایشگاه بین اللملی قرآن کریم تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات