خبرهای داغ:
مبدع طرح نذر حجاب گفت: به ما اولویت واردات پارچه با ارز دولتی نمی دهند و به هر نحو چوب لای چرخ تولیدکنندگان عرصه عفاف و حجاب می گذارند.
کد خبر: ۹۰۳۶۸۷۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، اسدالله سلیمانی مبدع طرح نذر حجاب در آئین بزرگداشت فعالان عرصه عفاف و حجاب کشور که در تالار رودکی تهران برگزار شد، اظهار کرد: 26 سازمان و نهاد مسئول پیگیری مسئله عفاف و حجاب در کشور هستند اما تقریبا همگی تعطیل هستند و تنها جایی که در این خصوص فعالیت موثر داشته است، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور است.

وی افزود: 90 درصد مایحتاج عفاف و حجاب کشور از خارج از کشور وارد می شود و تنها 10 درصد آن در داخل کشور تولید می شود که رشد کیفیت محصول داخلی خوشبختانه بسیار قابل توجه بوده است.

سلیمانی اضافه کرد: چند سال مسئول قیمت گذاری محصولات در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن بودم اما به نظرم آمد که قیمتها در این بخش برای توده مردم بالاست بنابراین پیشنهاد عرضه مستقیم چادر مشکی را در طرح نذر حجاب ارائه دادم.

وی ادامه داد: در این طرح چادرهای مستعمل با چادر نو تعویض شده و چادر نو به قیمت تولید به مردم عرضه می شود. 

مجری و مبدع طرح نذر حجاب با بیان اینکه قیمت پارچه چادر مشکی 100 درصد گران شده است، گفت: برخی از جزئیات مسائل بی خبر هستند و برای کنترل قیمت از بالا دستور می دهند و می گویند 17 درصد اجازه افزایش قیمت دارید.

سلیمانی با اشاره به قول سال گذشته خود که گفته بود قیمت 49 هزار تومانی چادر در طرح نذر حجاب را سال 97 به 39 هزار تومان می رساند، گفت: متاسفانه با خبر نبودم که حجاب برای مسئولان اولویت ندارد و دولت هیچ بهایی به مسئله حجاب نمی دهد.

وی تصریح کرد: به ما اولویت واردات پارچه با ارز دولتی نمی دهند و به هر نحو چوب لای چرخ تولیدکنندگان عرصه عفاف و حجاب می گذارند.
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات